دهمین اجرای نمایش عاشورایی «پس از واقعه» به نویسندگی و کارگردانی حفیظ‌الله رفیعی، به جامعه عکاسان تئاتر اختصاص دارد.
به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای سرو، سه‌شنبه دوازدهم بهمن‌ماه جاری،نمایش «پس از واقعه» در سالن اصلی تالار مولوی، رأس ساعت ۱۸.۴۵ دقیقه میزبان عکاسان تئاتر خواهد بود و آنها می‌توانند با حضور در این اجرای ویژه به عکاسی از این نمایش عاشورایی بپردازند. در این اجرا، عکاسان خبرگزاری‌ها، سایت‌های دولتی و خصوصی، روزنامه‌ها و مجلات فرهنگی، هنری و خبری با حضور در تالار مولوی از اجرای نمایش مذهبی «پس از واقعه» به عکاسی خواهند پرداخت و عکس‌های آنان در گالری و نمایشگاه مجازی که توسط آژانس عکس خبری دوربین.نت با همکاری فرهنگ سرای سرو ، برگزار خواهد شد، در معرض نمایش و دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
نمایش «پس از واقعه» به داستان زندگی هنده همسر یزید و درگیری‌های او با یزید پس از واقعه عاشورا می‌پردازد. در این نمایش شیوا ابراهیمی، خسرو شهراز، آیدا کیخایی، یعقوب صباحی، آذر سماواتی، مهدی صباغی و گیتی قاسمی به ایفای نقش می‌پردازند. حمیدرضا نعیمی مشاور کارگردان این نمایش است و رضا مهدی‌زاده طراحی صحنه و الهام شعبانی طراحی لباس این نمایش را انجام داده‌اند. «پس از واقعه» هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۸:۴۵ در سالن اصلی تالار مولوی اجرا می‌شود.
عکاسان جهت ثبت نام و حضور در این برنامه، می‌توانند با روابط عمومی فرهنگ سرای سرو با شماره تلفن‌های ۸۸۷۹۹۱۵۴ و ۸-۸۸۷۸۶۲۷۶ تماس بگیرند.