نوروز هر سال فرصت مناسبی است برای عکاسی، از عکس‌های خانوادگی گرفته تا عکاسی از طبیعت و سفرهای نوروزی، با پایان تعطیلات چاپ عکس‌ها و یادآوری خاطرات خوش نوروز دغدغه‌ای است که به علت مشغله روزمره مجال مراجعه به لابراتوار و سفارش چاپ را دشوار و در بسیاری مواقع غیر ممکن می‌کند.


امکان سفارش آنلاین چاپ عکس چند سال است که توسط لابراتوار آریا و سایت عکاسی ارایه می‌شود و کاربران بسیاری از این سرویس سریع و ساده استفاده می‌کنند.


مراحل ارسال عکس بسیار ساده است و علاوه بر سفارش چاپ عکس در ابعاد مختلف، می‌توانید عکس را با شاسی در سه ضخامت ۸ میلیمتر، ۱۶ میلیمتر و ۳۰ میلیمتر سفارش دهید.


دریافت سفارش در همان روز برای کاربران ساکن تهران، بارگذاری یک عکس و امکان سفارش‌‌ همان عکس در ابعاد و شرایط متنوع (با شاسی در ضخامت‌های مختلف یا بدون شاسی)، سفارش و ارسال عکس برای دیگران از دیگر امکانات چاپ عکس آنلاین است در سراسر ایران ارایه می‌شود.


سایت عکاسی و لابراتوار آریا برای کاربران تهرانی که تا ساعت ۱۱ صبح چهارشنبه هفدهم فروردین سفارش آنلاین خود را ثبت (حداقل بیست هزار تومان) و هزینه آن را پرداخت کنند ارسال رایگان در نظر گرفته است.


بخش چاپ عکس سایت عکاسی و شماره‌ ۸۸۱۰۶۱۴۲  راهنمای شما در استفاده از خدمات چاپ عکس آنلاین است.