شامگاه یکشنبه پنجم تیرماه ۹۰ با حضور مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای شهر سبزوار، اداره بهزیستی سبزوار و جمعی از هنرمندان سبزواری و عکاسان مدعو شرکت کننده در جشنواره عکس طعم بیداری، مراسم پایانی این جشنواره در محل تالاریاس موسسه خیریه معلولان ذهنی امیرالمومنین (ع) سبزوار برگزار شد و نفرات بر‌تر معرفی شدند.
در این مراسم، خانه عکاسان سبزوار از عکاس پیشکسوت سبزواری، نعمت اله معینی امین (گودآسیایی) تقدیر کرد.
بخش اصلی – عکاسی از معلولان ذهنی:
 نفرات منتخب، سلیمان گلی از تربت حیدریه، محمد حسن باقری از قوچان و عرفان دادخواه کوچکی از قزوین که به ترتیب مبلغ شش میلیون، پنج میلیون و چهار میلیون ریال به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره به آن‌ها اهداء شد.
 امیر مافی بردبار از قزوین و جاوید تفضلی از تهران جایزه یک میلیون ریالی هیات داوران به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره را کسب کردند و امین جوانی از سبزوار و خلیل خسروانی از سبزوار جایزه یک میلیون ریالی، لوح تقدیر و تندیس جشنواره را از آسایشگاه دریافت کردند.
بخش ویژه – انسان، نیاز، نوع دوستی
آریز قادری از سنندج، جایزه سه میلیون ریالی، لوح تقدیر و تندیس جشنواره را به عنوان اثر منتخب هیات داوران و فاطمه انتظار از مشهد، جایزه یک میلیون ریالی، لوح تقدیر و تندیس جشنواره را به عنوان تقدیر هیات داوران در این بخش کسب کردند.
جوایز نفرات منتخب، که در مراسم پایانی حضور نداشتند و نیز گواهی حضور هنرمندانی که آثارشان به جشنواره راه یافته است به همراه کتاب جشنواره و و لوح فشرده فیلم مراسم پایانی، برایشان ارسال خواهد شد.
آثار راه‌یافته به جشنواره در سایت خانه عکاسان سبزوار به نمایش گذاشته شده است.