900614_1.gif

نمایشگاهی از آثار بر‌تر اعضای این کانون دوشنبه ۱۴ شهریور ماه سال جاری در گالری شماره دو موزه هنرهای معاصر اصفهان افتتاح می‌شود. در این نمایشگاه که تا ۳۱ شهریور ماه ادامه دارد ۳۵ عکس از اعضای این کانون در سایز ۵۰×۷۰ به نمایش گذاشته می‌شود. این آثار توسط گروه داوری سه نفره‌ای از هنرمندان پیشکسوت عکاس اصفهان از بین ۳۲۹ عکس ارسالی با موضوعات مختلف از ۶۸ عکاس عضو کانون داوری و انتخاب شده است.
افشین آذریان، اصغر صامتی، محمدرضا مومنی، یونس کلاهدوز، سیدمحمود موسوی، عالیه سعادت‌پور، نادر حیدری، مجید حجتی، نیلوفر یمینی، علی محمد نیلفروشان، احسان امینی، سیما هادی‌پور، مهدی صرامی، مهرنوش جلیل، شایان نادر‌پور، پیمان آذری، احسان خسروی، مهدخت فرهمند، صفا پیرشیری، مهدی فرهمند، روح الله جوانی، مریم حامد، سیامک رضا‌پور، عرفان شعرا، عکاسان حاضر در این نمایشگاه هستند.
این نمایشگاه پس از «اولین نمایشگاه سالیانه» و نمایشگاه «روزنه‌ای به ورزنه» سومین نمایشگاه گروهی کانون عکس اصفهان است و شامل عکس‌هایی با موضوعات مختلف است.
در قاب اول این نمایشگاه آمده است.
عکس ثبت لحظه‌های پر شتاب این جهان است،
و عکاس تصویر گر جهان از خلال هنر، عشق و فلسفه در فاصله برهم خوردن پلکی از آینه،
یک سال دیگر هم از فعالیت کانون عکاسان جوان اصفهان گذشت و گزیده‌ای از ما حاصل فعالیت‌های اعضاء در یکسال گذشته در غالب دومین نمایشگاه گروهی کانون از تاریخ دوشنبه ۱۴ شهریور در برابر دیدگان هنردوستان عرضه خواهد شد. این نمایشگاه پس از «اولین نمایشگاه سالیانه» و نمایشگاه موفق «روزنه‌ای به ورزنه» سومین نمایشگاه گروهی کانون عکس اصفهان است و شامل عکس‌هایی با موضوعات مختلف است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا روز ۳۱شهریور، هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ صبح و ۱۶ تا ۱۹ بعد از ظهر از این نمایشگاه بازدید کنند.
موزه هنرهای معاصر اصفهان در خیابان استانداری واقع شده است.