900820_7.gif

چهارمین جشنواره ملی عکس مشهد در تداوم سیاستهای آموزشی خود و پس از برگزاری متوالی سه دوره این جشنواره و به تصویر کشیدن ظرفیتهای مختلف این کلانشهر توسط بیش از یازده هزارعکس ثبت شده در این سه سال، اکنون اقدام به برپایی دو اردوی عکاسی در سطح شهر مشهد می‌کند. این دو اردو مختص عکاسان خراسانی (شامل خراسان رضوی، شمالی و جنوبی) است و ثبت نام آن فقط در روز شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ امکان‌پذیر خواهد بود.
جزییات و چگونگی ثبت نام عکاسان خراسانی به شرح ذیل است:
عکاسان مشهدی ساکن در شهر مشهد جهت ثبت نام، باید به صورت حضوری به دبیرخانه مراجعه کرده و با به همراه داشتن یک قطعه عکس پرسنلی و شماره ملی خود جهت صدور کارت شناسایی اقدام به ثبت نام نمایند.
آن دسته از عکاسان غیر مشهدی که ساکن شهرستان‌های استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی هستند جهت ثبت نام می‌توانند در ساعات مقرر شده همین روز، آمادگی خود را جهت شرکت در اردو از طریق تماس تلفنی با شماره‌های ۰۵۱۱۸۴۰۲۹۲۱ و ۰۵۱۱۸۴۱۵۰۷۰) اعلام فرمایند.
تاریخ برگزاری اردو‌ها: پنج‌شنبه ۳ آذر و جمعه ۲ دی ۱۳۹۰
هر یک از این اردو‌ها ساعت ۷ صبح آغاز و تا ساعت ۱۴‌‌ همان روز به پایان می‌رسد. ثبت نام در اردو‌ها هیچ‌گونه هزینه‌ای برای شرکت کننده در بر نخواهد داشت.
اخذ مجوزهای معتبر قانونی جهت عکاسی در سطح شهر مشهد بر عهده برگزار کننده (مدیریت امور هنری شهرداری مشهد) است.
زمان و مکان ثبت نام: شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ (ثبت نام برای هریک از اردو‌ها فقط در همین روز صورت می‌پذیرد) از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعد از ظهر در محل دبیرخانه جشنواره.
ظرفیت ثبت نام محدود و برای هر اردو حداکثر ۱۰۰ نفر می‌باشد، لذا حضور به موقع برای ثبت نام در روز شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ توصیه می‌شود.
نشانی دبیرخانه جهت ثبت نام: مشهد، کوهسنگی، انتهای خیابان شهید بهشتی، خانه هنرمندان شهرداری مشهد، دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی عکس مشهد