فرهنگسرای خاوران به مناسبت فرا رسیدن ماه عزای حسینی اقدام به برگزاری مسابقه «عکس عاشورایی» نموده است.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای خاوران، این فرهنگسرا به منظور ترویج فرهنگ عاشورایی مسابقه «عکس عاشورایی» را در ایام سوگواری سالار شهیدان برگزار می‌کند.
علاقمندان و عکاسان حرفه‌ای و آماتور می‌توانند جهت شرکت در این مسابقه از ۶ آذر مصادف با روز اول محرم با مراجعه به سایت اینترنتی در این سایت ثبت نام نموده و بعد از دریافت نام کاربری و رمز عبور در موضوعات هفت‌گانه مسابقه «عکس عاشورایی» عکس‌های منتخب خود را بارگذاری نمایند.
شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و شرکت کنندگان می‌توانند در هر یک از موضوعات هفت‌گانه عاشورا و کودکان، عاشورا در تهران، عاشورا و سنت‌های عزاداری، عاشورا و ولایت، عاشورا و بیرق‌های حسینی، جلوه‎های عزاداری و از گوشه کنار هیئت عکس خود را بارگذاری کنند. این مسابقه بزرگ تا پایان ماه صفر (۴ بهمن) ادامه خواهد داشت و در پایان مسابقه به عکاسان برگزیده ۱۴ سفر زیارتی به عتبات عالیات و مشهد مقدس اهدا خواهد شد.
علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه بارگذاری عکس‌های خود به راهنمای سایت مسابقه بزرگ «عکس عاشورایی» مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۷۱۷۷۵۱ تماس حاصل نمایند.