مراسم معرفی برگزیدگان سومین جشنواره عکس زنان و زندگی شهری، یکشنبه شانزدهم بهمن ماه با حضور حجت‌الاسلام میثم امرودی قائم‌مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و نرگس معدنی‌پور مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.
در این مراسم برگزیدگان سومین جشنواره عکس زنان و زندگی شهری به این شرح معرفی شدند.
نفر اول علیرضا نوید مقدم تندیس جشنواره لوح تقدیر و ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی، نفر دوم اعظم محمدی تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی، نفر سوم امیر عنایتی تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی
همچنین در بخش اصلی از عبدالله حیدری، فرامرز عامل بردبار، مهدی معصومی گرجی، سجاد صفری، و زهرا ایمان‌زاده با اهدای لوح و ۳ میلیون ریال جایزه نقدی به هر یک تقدیر شد.
عنوان بر‌تر بخش ویژه را محمد صفرپور و حامد کلاهچیان به دست آوردند که به هر یک تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهداء شد. همچنین در بخش ویژه از مهدی عقیقی و امین خسرو شاهی با اهدای لوح و ۳ میلیون ریال جایزه نقدی به هر یک تقدیر شد.
داوری این دوره از جشنواره را رخشان بنی‌اعتماد، فتانه دادخواه، رعنا جوادی، محسن راستانی و سیف‌الله صمدیان بر عهده داشتند.
در سومین جشنواره عکس زنان و زندگی شهری، ۹۳۶ عکاس، ۱۰ هزار و ۳۶۲ عکس در دو بخش ویژه و اصلی ارسال کردند که در مقایسه با دوره قبل رشد ۱۰۱ درصدی آثار و ۸۵ درصدی شرکت کنندگان را نشان می‌دهد.