910201

  نمایشگاهی از عکس‌های دختران و زنان تحت حمایت بنیاد نیکوکارانه‌ی «امید مهر»، که با شرکت در ورک‌شاپی به سرپرستی شادی قدیریان آثاری آفریده بودند، از ۲۳ فروردین‌ماه تا ۲ اردیبهشت سالجاری در گالری رزی اند رزی لندن به نمایش درآمد.  
  شادی قدیریان در ورک‌شاپی که بنیاد «امید مهر» برگزار کرد و هفت ماه به طول انجامید، با استفاده از رسانه‌ی عکس امکان سفری خودشناسانه را برای این دختران فراهم کرد و باعث شد که هنرجویان احساسات و اندیشه‌های درونی خود را که مخفی مانده بود، از این راه بازگو کنند. در این نمایشگاه که با نام «صدای نیمه‌ی دیگر» برپا شد ۵۵ عکس از ۱۱ هنرجوی شرکت‌کننده (از جمله چند دختر مهاجر افغان) به نمایش گذاشته شدند. کاتالوگ این نمایشگاه را، که به گفته‌ی برگزارکنندگان نگاه دختران جوان  آسیب‌دیده به موضوع  «زن» تم اصلی آن است، می‌توانید از اینجا دریافت کنید.
  این عکس‌ها پیش از این از ۲۲ اسفند ۹۰ تا ۳ فروردین سالجاری در موزه‌ی صلصالی دبی برای بازدید عموم عرضه شده بودند. هم موزه‌ی صلصالی دبی و هم گالری رزی اند رز لندن این امکان را فراهم کردند تا علاقمندان، آثار این هنرجویان را بصورت آن‌لاین خریداری نمایند تا تمام عواید این فروش برای برگزاری ورک‌شاپ‌های مشابه دیگر به بنیاد «امید مهر» اختصاص یابد.
  بنیاد نیکوکارانه‌ی «امید مهر» در سال ۱۳۸۳ در تهران فعالیت خود را برای دختران و زنان نوجوان و جوان که نیاز به حمایت دارند، آغاز کرد. اهداف بنیاد امید مهر توانمندسازی دختران و زنان ۱۵ تا ۲۵ ساله‌ای است که به دلیل برخی از کمبود‌ها و در مواردی وضعیت نامناسب نتوانسته‌اند استعدادهای خود را آشکار سازند. این بنیاد به تازگی کارگاه‌های درمانی و فرهنگی را به فعالیت‌های خود افزوده است که از آن جمله می‌توان به دوره‌ی آموزشی شادی قدیریان برای عکاسی در این بنیاد اشاره کرد.