نمایشگاهی از آثار ۹ عکاس جوان ایرانی با عنوان «بی‌نام» از دوم اردیبهشت‌ماه جاری در گالری عکس «اف» در شهر کاردیف، پایتخت ولز، به نمایش گذاشته شده است.
در این نمایشگاه هرکدام از عکاسان با استفاده از رسانه‌ی عکاسی و مولتی‌مدیا به بررسی زندگی اجتماعی و فرهنگ مدرن و امروزی ایران، با تاکید پررنگ بر مولفه‌هایی مانند مذهب، جنسیت و هویت پرداخته‎اند. در این نمایشگاه که تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت آثاری از راز گلستانی، محسن یزدی‎پور، حدیثه حسینی، مهرگان کاظمی، آماک محمودیان، شراره موسوی، رئوفه رستمی، محسن شاهمردی و آریا تابنده‎پور در معرض نمایش عمومی قرار گرفته است.
   آماک محمودیان، که گردآورنده‌ی این نمایشگاه هم است، درباره‌ی این نمایشگاه گروهی می‌گوید: «عکاسان شرکت‌کننده در این پروژه‌ی مشترک اندیشه‌ و دیدگاه‌های متعادل خود را درباره‌ی جامعه‌ی امروز ایران فروتنانه به تصویر تبدیل کرده‌اند و برای آنها نشان دادن جوهره‌ی فرهنگ این سرزمین در آثارشان بیشترین اهمیت را داشته است.» همچنین قرار است ۱۴ اردیبهشت‌ماه آماک محمودیان در نشست مشترکی با همراهی کارولین حسن، مدیر یک مرکز رسانه‌ای در بریستول، به نقد و بررسی بیشتر این نمایشگاه و آثار آن بپردازند.  
   در مقدمه‌ی ویژه‌ی گالری «اف» برای معرفی این نمایشگاه آمده است: «عکاسان در این پروژه سعی کرده‌اند با بهره‌گیری از همان ساختاری، که روزی سبب خلق اثر بزرگ فرهنگی و روانشناختی مشرق زمین یعنی مجموعه داستان‌های هزار و یک شب شده بود، این‌بار به بررسی پیچیدگی‌های زندگی روزمره در ایران معاصر بپردازند و مولفه‌های موثر بر رفتار و آداب مختلف که بر خلق و خو، روابط و احساسات فردی تاثیرگذار است را در قالب تصویر بیان کنند. جریان ظریفی از غم، شوق، زیبایی، عشق و ازخودگذشتگی در این آثار دیده می‌شود.»
   نمایشگاه «بی‌نام» که قصد بازنمایی بخشی از فرهنگ و هویت ایرانی را دارد با همکاری دانشگاه ولز، موسسه‌ی نیوپورت و «مرکز اروپایی برای پژوهش‌های عکاسی» برگزار شده و یکی از معدود رویدادهای فرهنگی مربوط به ایران در کشور ولز می‌باشد. گفتنی‌ست فوتوگالری و مرکز فرهنگی «اف» در سال ۱۹۷۸ تاسیس شده و مهمترین نهاد ملی در ولز برای توسعه و ترویج عکاسی و دیگر هنرهای تصویری وابسته به دوربین است. هدف اصلی آن معرفی هنرمندان خارجی به شهروندان ولزی و نیز معرفی تولیدات هنری این کشور کوچک به سایر نقاط جهان از راه برگزاری تورهای نمایشگاهی مشترک با سازمان‌ها، گالری‎ها و موسسات آموزشی است. ولز یکی از ۴ کشور تشکیل‌دهنده‌ی پادشاهی متحد بریتانیاست و در جنوب‌غربی جزیره‌ی انگلستان، در سواحل اقیانوس اطلس، قرار دارد.