910222


مسابقهٔ شماره ۴ از سری مسابقات sendyourshot در بهار و تابستان ۹۱ برگزار می‌شود. شرکت کردن در مسابقه و داوری آن برای همه آزاد است. اگر سؤالی در رابطه با هر یک از موارد آمده در فراخوان داشتید از طریق ایمیل مسابقه بپرسید. همین‌طور اگر می‌خواهید عکس‌های دوره‌های قبل را ببینید می‌توانید آلبوم‌ها را از روی وب‌سایت مسابقه دانلود کنید.

کلیات
۱) مسابقه در دو بخش برگزار می‌شود:
– بخش موضوعی با موضوع «خواب» به معنی رؤیا یا کابوس
– بخش آزاد
۲) مسابقه در تمام مراحل بر روی اینترنت انجام می‌شود.
۳) کلیهٔ حقوق عکس‌های فرستاده شده متعلق به عکاسان آن‌هاست. مکتب تهران حامی این دوره از مسابقه است. برگزارکننده حق انتشار غیر تجاری عکس‌ها بر روی وب و در رابطه با مسابقه را دارد.
زمان‌بندی
۴) زمان فرستادن عکس‌ها از ۱۵ اردیبهشت تا آخر وقت ۱۰ تیر، زمان داوری از ۲۰ تا ۳۱ تیر و زمان اعلام نتایج ۱۰ مرداد ۹۱ است. اگر نیازی به تمدید هر یک از زمان‌های بالا باشد، قبلاً به اطلاع شرکت‌کننده‌ها می‌رسد.
جایزه
۵) جایزه شامل ۸۰% پولی است که از شرکت‌کننده‌ها دریافت می‌شود. اگر مبلغ جایزه کمتر و یا مساوی ۵۰۰ هزار تومان باشد، کل مبلغ به نفر اول تعلق می‌گیرد؛ اما با عبور جایزه از این مرز دو نفر اول و دوم جایزه را خواهند برد. به همین ترتیب، به ازای هر ۵۰۰ هزار تومان جایزه، یک نفر به برنده‌ها اضافه می‌شود. تقسیم جایزه به نسبت تعداد رأی عکس‌ها انجام می‌شود. جایزهٔ مسابقات اول تا سوم به ترتیب ۹۰، ۱۲۰ و ۸۱۳ هزار تومان بوده است.
داوری
۶) سیستم داوری مسابقه بر اساس رأی‌گیری مستقیمِ باز از کسانی است که در مسابقه عکس شرکت داده‌اند. هر عکس که بیشترین رأی را بیاورد اول می‌شود. اگر دو یا چند عکس به یک اندازه رأی بیاورند، با هم اول می‌شوند.
۷) برای داوری، عکس‌ها بدون نام عکاس، در یک آلبوم و به وسیلهٔ ایمیل یا از طریق وب‌سایت مسابقه در اختیار تمام کسانی که در مسابقه شرکت کرده‌اند قرار می‌گیرد تا به عکس مورد نظرشان رأی بدهند. ترتیب قرارگرفتن عکس‌ها در آلبوم به ترتیب زمان دریافت آن‌ها خواهد بود. هر شرکت‌کننده با هر تعداد عکس که در مسابقه شرکت کرده باشد، تنها یک حق رأی دارد. شرکت‌کننده‌ها نمی‌توانند به عکس (های) خودشان رأی بدهند. نتیجهٔ مسابقه در یک آلبوم دیگر در دسترس تمام کسانی که رأی داده‌اند قرار می‌گیرد. اگر در مسابقه عکسی شرکت نداده‌ باشید هم می‌توانید در رأی‌گیری شرکت کنید، اما رأی شما به عنوان رأی آزاد شمرده خواهد ‌شد و در تعیین برنده نقشی نخواهد داشت.
شرایط و قوانین
۸) هر کس می‌تواند با حداکثر ۲ عکس در هر یک از دو بخش مسابقه شرکت کند. مبلغ ورودی به ازای هر عکس ۷ هزار تومان است.
۹) عکس‌ (‌ها) را به همراه مشخصات واریز و یک شماره تماس به آدرس sendyourshot@gmail.com بفرستید.
۱۰) مشخصات حساب:
– شماره حساب ۱۷۲۷۰۱۳۸۹۸۱۷۹۱ نزد بانک اقتصاد نوین به نام کاوه نجفیان رضوی
– با شماره کارت ۶۲۷۴۱۲۱۱۳۸۹۸۱۷۹۰ به‌‌ همان نام برای حوالهٔ کارت به کارت.
 اگر در خارج ار ایران هستید می‌توانید برای هر عکس معادل ۵ دلار آمریکا به حساب زیر واریز کنید:

Name and Location: Erste Bank، Austria
IBAN: AT۹۶۲۰۱۱۱۲۹۷۱۱۶۷۱۹۰۰
Swift/BIC code: GIBAATWWXXX
Bank Code Number: ۲۰۱۱۱
Account Number: ۲۹۷-۱۱۶-۷۱۹/۰۰
Account Holder: Kaveh Najafian Razavi

۱۱) حجم عکس ارسالی‌ را بین ۱ تا ۵/۱ مگابایت و فرمت آن را JPG کنید. می‌توانید اسکنِ عکس آنالوگ هم بفرستید.
۱۲) فایل عکس را به نام خودتان، نام عکس و بخشی که در آن شرکت می‌کنید با حروف لاتین نام‌گذاری کنید. مثل:
kaveh najafian-untitled-Free یا kaveh najafian-untitled-dream
۱۳) می‌توانید با هر نرم‌افزاری که دوست دارید، هر مقداری که لازم می‌دانید عکس را تغییر بدهید؛ اما توجه داشته باشید که اطلاعات ذخیره شدهٔ دوربین بر روی عکس باید در نسخهٔ نهایی همچنان قابل خواندن باشد.
سالم نگه‌داشتن روند برگزاری مسابقه
۱۴) برگزار کننده به تشخیص خود می‌تواند هر زمان در طول برگزاری مسابقه، از هر یک شرکت‌کنندگان تصویر مدارک هویتی‌ یا نسخهٔ اصلی عکسشان را بخواهد؛ و البته هر شرکت‌کننده‌ای که مایل به ارایهٔ این مدارک نباشد، می‌تواند با پس گرفتن مبلغی که برای مسابقه واریز کرده – به صورت کارت به کارت و پس از کسر کارمزدِ بانک برای انتقال (۵۰۰ تومان) – از مسابقه خارج شود. همچنین اگر مدارک فرستاده شده از نظر برگزارکننده معتبر نباشند، پس از بازگرداندن مبلغ پرداخت شده به روش بالا، شرکت‌کننده از مسابقه کنار خواهد رفت.
۱۵) برگزارکننده می‌تواند عکس‌هایی را که قابل انتشار نمی‌داند، در مسابقه نپذیرد. در این صورت وجه پرداختی طبق بند ۱۴ به شرکت‌کننده بازگردانده خواهد شد.
این مسابقه یک خواهرخوانده در زمینهٔ نمایشنامه‌نویسی دارد که در حال گذراندن مرحلهٔ داوری دور دوم‌اش است. خواندن نمایش‌نامه‌های رسیده و شرکت کردن در داوری آن خالی از لطف نیست.