910510_1

در چهارمین شماره از نشریه الکترونیکی «هست» خواننده و بینندهٔ آثار و گفتاری خواهید بود از کورش ادیم، عماد خیاطی، حسن شفیعی، علیرضا بهنام، مهدی فروغی، لی وی، سپهر خلیلی، ادریس شیخی، سمیه بهادری فر، محمدرضا طهماسب‌پور و عباس کوثری. در این شماره ضمن انتشار قسمت دوم مصاحبه با دست اندرکاران گالری «هما»، قسمت اول مصاحبه با مدیر گالری راه ابریشم (آناهیتا قباییان) در چهارچوب پیگیری ویژه نامهٔ «اقتصاد عکاسی» به همراه مقاله ای تحت عنوان «چرا اثر هنری یک کالا نیست؟» منتشر شد.
پروندهٔ چند شمارهٔ آینده نیز به  «عکاسی و مطالعات اجتماعی» خواهد پرداخت که در این شماره با سه مقاله در این موضوع آغاز شده است. از دیگر موارد این شماره معرفی یک عکاس بین المللی چینی به نام «li wei» است که خواستگاهش پرفورمنس آرت است. در یکی از بخش‌های این شماره همچنین جریان جدیدی تحت عنوان پیشنهادی «مستند نوین» با معرفی «عباس کوثری» به مخاطبان ارائه شده است و در خاتمه رد مطالعات اجتماعی در تاریخ عکاسی ایران بررسی شده است.
دیگر همراهان این شماره: سارا خلیلی، حامد جابر‌ها، عزالدین قدردوست، بنیامین پاسوار، سدید سلاجقه، سیما یوسف نیا، طناز دایی صادقی و مریم موسوی نیا