910821_3
 

   کتاب «چیزی تو کشو نیست» که پس از «تو مشغول مردنت بودی» دومین کتاب از سه‌گانه «گزیده‌ای از شعر و عکس جهان» محسوب می‌شود، با همکاری مشترک محمدرضا فرزاد و شهریار توکلی از سوی انتشارات «حرفه هنرمند» منتشر شد.

   علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را که در ۲۲۴ صفحه مصور در قطع رقعی به چاپ رسیده‌است، هم‌اکنون از «فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی» خریداری کرده و در سراسر کشور تحویل بگیرند. 

   در کتاب «چیزی تو کشو نیست» می‌توان گزیده هشتاد شعر طنز، عاشقانه و سوگوار از گنجینه شعر مدرن جهان را در همنشینی با عکس‌هایی از عکاسی ایران و جهان یافت. این ضیافت بدیع واژگان و تصاویر، کوششی است در بازآفرینی لحظات دلنشین و زودآشنای اندوه و شادی شما.

   در این مجموعه عکس‌هایی از آلفرد استیگلیتس، مارتین پار، رابرت فرانک، آراکی، توماتسو، نن گلدین، تاد هایدو، پل کاپونیگرو، رالف گیبسون، ماریو جاکوملی، لری فینک، ادوارد وستون، مارک ریبو، آبلاردو مورل، رینکو کاوائوچی، فرانکو فونتانا، لوئیجی گیری، رابرت هاوزر و هنرمندان ایرانی بهنام صدیقی، مهدی وثوق‌نیا، فرحناز شریفی، محمدرضا میرزایی، محمد غزالی، و هاوار امینی در کنار اشعاری از مارک استرند، چارلز بوکوفسکی، ران پجت، ورا پاولوا، چارلز سیمیک، شیمبورسکا، وندی کوپ، ولادیمیر هولان، لیندا پاستان، اسپایک میلیگن، میروسلاوب و دیگران آمده است.