910908
 

جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۱ نمایشگاه عکس شهریار توکلی و امین طلاچیان با عنوان «شبانه‌ها» در گالری جرجانی تهران افتتاح می‌شود. در این نمایشگاه ۱۶ عکس رنگی در اندازه ۱۰۰×۷۰ ارایه شده است.
شهریار توکلی که ۸ عکس جدید در ادامه مجموعه «شب گردی‌های من و جی ۱۰» را ارایه می‌دهد، در بخشی از یادداشت مرتبط با این آثارش می‌نویسد:
«…اما تاثیر آن در عکاسی این سال‌های من، موجب رفتار تازه‌ای شده. رفتاری سراسیمه در حرکت دائم و کور میان اینجا و آنجا که امکان هر توجه و همدلی‌ای را سلب می‌کند. و ناگزیر به عکاسی سریع، جمع و جور، پنهانی، بدون سه پایه، دوربین روی دست، یواشکی، از توی ماشین و اغلب در حال حرکت شده‌ام. حالا دیگر برای عکس گرفتن‌هایم، جای مشخصی را از قبل نشان نمی‌کنم. عاشق پرسه زدنم (یعنی دیده نشدن) در شب. همینجوری. به هرجا.
حاصل این رفتار، گرفتن عکس‌های بی‌شمار از جاهای مختلفی بوده است که حتی مشخصات مکانی بسیاری از آن‌ها را هم به یاد ندارم. این مجموعه عکس که» شب گردی‌های من و جی تن «نام دارد، خاطرات هردم گریزان یک ایرانی است. خاطراتی که پیش از انعقاد و شکل گیری، معطوف به تجزیه و فراموشی‌اند.»
امین طلاچیان نیز ۸ عکس صحنه آرایی شده از شبانه‌هایش در تهران را به نمایش می‌گذارد و می‌نویسد: «شبانه، روایتی‌ست صریح و بی‌حاشیه و بسیار کوتاه از طومار بلندی که این روز‌ها «زندگی» می‌نامیم.»
نمایشگاه تا ۲۰ آذر از ساعت ۴۳۰ تا ۸۳۰ ادامه دارد. گالری شنبه‌ها تعطیل است.
گالری جرجانی، خیابان ولی‌عصر،  بالا‌تر از پارک‌وی، کوچه خیام، پلاک ۴، واحد ۱