عصر جمعه چهارم اسفند ۹۱، آخرین نمایشگاه امسال گالری اثر افتتاح می‌شود و در آن آثاری دیده نشده از هنرمندان این گالری به نمایش عمومی در می‌آید.
در این نمایشگاه آثار عکس و نقاشی ۹ هنرمند صاحب سبک گالری اثر علیرضا آدم‌بکان، ایمان افسریان، مجتبی تاجیک، آزاده رزاق دوست، بابک روشنی‌نژاد، رضا عظیمیان، سمیرا علیخانزاده، محمد غزالی و رکسانا منوچهری روی دیوار اثر می‌روند که همه این آثار برای نخستین بار رونمایی می‌شوند.
گالری اثر، سال گذشته نیز این ابتکار را انجام داده بود و با ارایه آثار هنرمندان خود در یک رویداد گروهی، سلیقه، زاویه نگاه و زیبایی‌شناسی بصری مورد توجه خود را پیش روی جامعه هنری قرار داد.
در این نمایشگاه علیرضا آدم بکان با اثری از مجموعه «هفتاد و دو تن»، ایمان افسریان از مجموعه «فضاهای خالی»، مجتبی تاجیک از مجموعه «جعبه‌ها»، آزاده رزاق دوست از مجموعه «در جستجوی زمان از دست رفته»، بابک روشنی‌نژاد از مجموعه «تریلوژی»، رضا عظیمیان از مجموعه «دانلود‌ها»، سمیرا علیخانزاده از مجموعه «۱۰۰ سالگی»، محمد غزالی از مجموعه «یه چیزی می‌خوام، آرومم کنه» و رکسانا منوچهری از مجموعه «سایه بازی» حضور یافته‌اند. این درحالی ست که علیخان‌زاده، رزاق دوست و غزالی با ارایه اثری از مجموعه تازه‌شان در این رویداد حاضر خواهند شد.
گفتنی ست، این هنرمندان در چند سال اخیر به همت گالری اثر در رویدادهای بین المللی نظیر آرت فرهای مهم منطقه و… حضور داشته‌اند و هر یک با سبک و جهان بینی خاص خود، شعاعی از هنر معاصر ایران را بازتاب می‌دهند.
نمایشگاه تا ۲۳ اسفند ماه ۹۱ روزهای یکشنبه تا پنجشنبه ۱۱ تا ۲۰ و جمعه‌ها ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد. گالری اثر روزهای شنبه تعطیل است.
گالری اثر، خیابان ایرانشهر، رو بروی خانه هنرمندان، خیابان بارفروشان، پلاک ۱۶