برگزارکنندگان دوره جامع آموزش عکاسی نوین شهری در اطلاعیه‌ای اعلام کردند: با پایان یافتن مهلت ثبت نام در ۱۴ مرداد ماه ۹۲ و تماس‌ علاقه‌مندان از سراسر کشور و هماهنگی‌های صورت گرفته با هتل صفائیه، امکان رزور هتل و تکمیل ظرفیت برای ۲۰ نفر از علاقه مندان تا ۲۲ مرداد فراهم شد.

برای ثبت نام ضروری است با هماهنگی قبلی از طریق تلفن ۰۹۱۳۱۵۸۵۵۴۰ در ۲۱ و ۲۲ مرداد ماه به ثبت نام در این دوره آموزشی اقدام کنند.
از دیگر رویداد‌های جنبی و هم زمان با برگزاری این دوره آموزشی، می‌توان به نمایشگاه گروهی چند تن از اساتید و پیشکسوتان یزدی با مدیریت هنری حسام چاوش در محل گنجینه فرهنگ و هنر یزد و هم چنین دو غرفه تخصصی کتاب عکاسی با بیش از صد عنوان کتاب، با همکاری نشر کتاب پرگار و نشر حرفه هنرمند اشاره کرد. 

ضمنا ثبت نام حضوری در محل آموزشگاه هنرهای تجسمی خاک همه روزه تا ۲۴ مرداد ماه برای عکاسان و علاقه مندان یزدی ادامه دارد. 
آدرس آموزشگاه: یزد- خیابان کاشانی- خیابان مسکن- خیابان لادن غربی- کوچه روبروی اداره راه و شهرسازی. آموزشگاه هنر خاک. تلفن: ۰۳۵۱۶۲۹۲۷۳۶

نحوه ثبت نام:
۱- تماس تلفنی با شماره ۰۹۱۳۱۵۸۵۵۴۰ جهت اطمینان از تکمیل نشدن ظرفیت 
۲- واریز هزینه ثبت نام به شماره کارت ۶۳۹۶۰۷۱۰۰۶۱۸۵۶۰۷ بانک سرمایه به نام محمد صالح صالحیان
۳- تکمیل فرم ثبت نام و درج مشخصات پرداختی خود شامل: شماره کارت مبدا و نام صاحب حساب
۴- دریافت کد رهگیری از طریق ایمیل تا ۲۴ ساعت بعد از ارسال فرم
۵- ارسال عکس‌ها برای شرکت در بخش بررسی آثار یک عکاس به آدرس u.p.n@outlook.com  حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از دریافت کد رهگیری (اختیاری) 

 «توضیحاتی پیرامون بخش بررسی آثار یک عکاس» 
*بخش بررسی آثار یک عکاس تلفیقی از Festival، Portfolio review و Artist talk است. 
 بدین صورت که آثار هنرجویان در ابتدا توسط تیم انتخاب و بعد اساتید دوره انتخاب شده و هفت نفر نامزد بخش Artist talk می‌شوند. در ‌‌نهایت یک نفر به عنوان هنرمند عکاس این دوره معرفی می‌گردد. (این روند یک جشنواره را دارد) 
از جهت دیگر بررسی و نقد و مشورت با استاد راهنما، برای هنرجو اتفاقی کارگاهی و عملی محسوب می‌شود. 
(می‌توان این بخش را قسمتی از یک، portfolio review دانست) 
نشست نهایی دوره و معرفی هنرمند عکاس هم یک Artist talk محسوب می‌شود، اما با این تفاوت که هنرمند این نشست از بین شرکت کنندگاه انتخاب و معرفی می‌شود و لزوما نباید یک فرد حرفه‌ای و شناخته شده باشد. 

برای مطالعه متن فراخوان و برنامه کلاس‌ها و نحوه ارسال اثر به دبیرخانه به اینجا مراجعه کنید.