عصر سه شنبه پنجم شهریورماه ۹۲ بیستمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی جوانان ایران با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز در سالن علامه محمدتقی جعفری واقع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول به کار خود پایان داد. 
 به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای تجسمی در این مراسم جوایز برگزیدگان بیستمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی جوانان در رشته‌های گوناگون از جمله عکاسی با حضور داوران جشنواره و مسوولان اهدا شد. همچنین با اهدای لوح تقدیر از شرکت‌کنندگان خارجی که از کشورهای صربستان، بلاروس، قزاقستان، هند و پاکستان حضور یافته بودند، تجلیل به عمل آمد. 
 در بخش عکاسی بیستمین جشنواره، که داوری آن را احمد ناطقی، جاسم غضبانپور و بابک صدیقی برعهده داشتند، امید مصفا از استان کهگیلویه و بویراحمد به رتبه‌ی نخست دست یافت و محمد صفرپور از استان خراسان شمالی و محمد بقال اصغری از آذربایجان شرقی به ترتیب حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند. همچنین حامد بارچیان از استان گلستان مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت.
    شایان ذکر است بیستمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی جوانان ویژه‌ی جوانان ۱۶ تا ۲۵ سال از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، دانشگاه آزاد اسلامی، مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و ادارات کل ارشاد استان‌ها از ۲ تا ۵ شهریورماه سالجاری به میزبانی استان گلستان برپا شد.