نمایشگاهی انفرادی از آثار عکاسی کیمیا رهگذر با عنوان «رهگذر» از بعدازظهر جمعه ۸ شهریورماه ۹۲ در گالری اعتماد گشایش می‌یابد. 
 در این نمایشگاه تازه‌ترین آثار این هنرمند ایرانی که برپایه‌ی عکاسی خلق شده‌اند در ابعاد ۴۰×۴۰ سانتیمتر و هر کدام در سه ادیشن ارائه می‌شوند. کیمیا رهگذر در یادداشتی برای این نمایشگاه می‌نویسد: «سال‌هاست گربه‌ی بچه به دندان را مصداق کارهای هنری خود می‌دانم. از این گالری به آن گالری آثاری را عرضه کرده‌ام و هر بار هراس از دست دادن گروهی از مردم مرا آزرده است. 
 این نگرانی تا بدانجا پیش رفت که در یکی از پروژه‌ها (فتوسرفی) سوژه و مخاطب را بر یکدیگر پیوند زدم و البته همچنان به دوربین عکاسی و سنت‌های عکاسانه، که سال‌هاست دلبسته‌ی آنم، پایبند باقی ماندم. در آخرین پرسه هنری خودم، آن سوی دنیا، در هارلم نیویورک به سراغ مردمی رفتم که راه آمدن به گالری‌ها را نمی‌دانند و یا ورودی نمایشگاه‌ها به اندازه کافی برای ایشان فراخ نیست. این بار و به انتخاب خودم اثر هنری را با ایشان به گفتگو نشستم. رهگذر ثبت مکاشفه اثر هنری با مخاطب خارج از گالری و موزه است.» 
 کیمیا رهگذر متولد ۱۳۴۶ و دانش‌آموخته‌ی رشته الکترونیک در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد است. وی که از هجده سالگی عکاسی می‌کند سابقه برگزاری بیش از نه نمایشگاه در داخل و خارج کشور را در کارنامه دارد. 

گشایش: جمعه ۸ شهریورماه ۹۲ – ساعت ۱۵ تا ۲۰
نمایشگاه تا ۱۹ شهریورماه جاری همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ دایر است. 
نمایشگاه دوشنبه‌ها تعطیل است. 
گالری اعتماد، نیاوران، میدان یاسر، خیابان صادق قمی، خیابان بوکان (دوراهی سمت راست)، شماره ۴