همزمان با بازگشایی گالری مهروا، مروری بر چهار دهه فعالیت عکاسی مهروا آروین با برپایی نمایشگاه آثار وی با عنوان «دیوارنگاری‌ها و… مروری بر آثار» از بعدازظهر جمعه ۱۲ مهرماه ۹۲ در محل گالری مهروا برگزار می‌شود. 

این نمایشگاه با گردآوری امیرعلی گلریز شکل گرفته است. وی در بخشی از یادداشتی برای این نمایشگاه درباره سابقه کاری مهروا آروین (متولد ۱۳۳۵ در تهران) می‌نویسد: «کارش را از دهه‌ی پنجاه شمسی و از نوجوانی و زمانی آغاز کرده است که من و هم نسلانم نوزادی بیش نبودیم و امروز رو به چهلیم… آمریکا درس می‌خواند و در سفر بود که انقلاب شد؛ ماند و خواند و تجربه کسب کرد و اوایل دهه‌ی هفتاد شمسی برگشت و با جدیت مشغول به کار شد: با بیست نمایشگاه و پروژه‌ی انفرادی و حضور در ده‌ها نمایشگاه و پروژه‌ی گروهی در ایران، ایتالیا، فرانسه و آمریکا در گالری‌های نکسس، آو، ویللا فارینا، راه ابریشم، اثر، مهروا و… عکاس بوده و هست، از دوران وفور نگاتیو تا دوران وفور دیجیتال.
 عکاس آتلیه و استودیو نیست، در فضای باز، از زندگی و زیر و بمش عکس می‌گیرد؛ چه آن وقت که «دیوارنگاری‌ها» را در سال ۷۷ شمسی کلید می‌زند و چه وقتی از همان زمان تاکنون درگیر «ایرانِ من» بوده است. که این دو مجموعه در این برنامه برای نخستین بار، چاپ و به نمایش گذاشته می‌شوند و از سوی دیگر، نمایش تصاویر چاپ نشده‌ای از مجموعه‌های «زیر پایت را نگاه کن»، «آب»،» حسِ پا»، «راه رفتن روی ابرها». این برنامه، مروری است بر این دوران فعالیت و پویایی و امیدواری…»

گشایش: جمعه ۱۲ مهرماه جاری – ساعت ۱۷ 
نمایشگاه تا ۲۸ مهرماه ۹۲ هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ دایر است. 
گالری روزهای پنجشنبه و ایام سوگواری تعطیل است. 
گالری مهروا، خیابان کریم‌خان زند، خیابان عضدی (آبان جنوبی)، شماره ۳۸