همزمان با آغاز جشنوارهٔ فرهنگی کره‌جنوبی، نمایشگاهی با عنوان «جواهری در شرق» با عکس‌های میثم موحدفرد از ۱۴ مهرماه ۹۲ در خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید. 

به گفتهٔ عکاس، هر سال در ماه اکتبر به بهانه روز ملی کره‌جنوبی و آغاز روابط دیپلماتیک ایران با این کشور، برنامه‌هایی در تهران و سئول اجرا می‌شود که امسال نیز در پنجاه و یکمین سالگرد این رخداد، جشنواره فرهنگی کره‌جنوبی از ۱۴ تا ۱۶ مهرماه برنامه‌ریزی شده است. 

نمایشگاه عکس «جواهری در شرق» بازتاب‌دهنده گوشه‌ای از فرهنگ کهن کره‌جنوبی و دربردارنده بیست تصویر از کاخ‌های پادشاهان دوران فرمانروایی چوسان به نام گیونگ بوک گونگ است که با پشتیبانی سفارت کره‌جنوبی در ایران و حمایت بنیاد فردوسی برپا شده است. 

میثم موحدفرد متولد ۱۳۵۷ در تهران و دانش‌آموختهٔ رشتهٔ آمار از دانشگاه علامه طباطبایی و رشتهٔ جهانگردی از دانشگاه پیام نور تهران است. وی هم‌اکنون رییس هیات مدیره بنیاد فردوسی است که و در زمینه عکاسی میراث فرهنگی و گردشگری تاکنون چند نمایشگاه‌ انفرادی در فرانسه، کره‌جنوبی، کویت و… برپا کرده است. به گفتهٔ وی، عکس‌های این نمایشگاه رهاورد هفته هنر ایران در چندین شهر کره‌جنوبی است که سال گذشته از سوی بنیاد فردوسی برای پاسداشت پنجاهمین سالگرد روابط سیاسی دو کشور برگزار شده بود. 

گشایش: یکشنبه ۱۴ مهرماه سالجاری – ساعت ۱۷
نمایشگاه تا ۱۶ مهرماه ۹۲ هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ دایر است. 
نگارخانهٔ بهار، خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، باغ هنر، خانهٔ هنرمندان ایران