از عصر جمعه ۱۹ مهرماه‌ ۹۲ نمایشگاه انفرادی عکس مجید دوخته‌چی‌زاده با عنوان «چندگانگی» به میزبانی گالری دی افتتاح می‌شود. 
 
 مجید دوخته‌چی‌زاده در این نمایشگاه ۱۵ عکس را که با نگاهی خلاقانه بازآفرینی شده است به نمایش می‌گذارد. وی در مقدمه‌ای بر این نمایشگاه می‌نویسد: «زمان و مکان، بخشی از هویت آدم‌هایی را می‌سازد که در آن زندگی می‌کنند. تغییر زمان و مکان می‌تواند به تغییر هویت آدم‌ها منجر شود، حتی جابجایی اشیا از مکانی به مکان دیگر تابع این امر است. اشیا در زمان و مکان جدید، معنای دیگری پیدا می‌کنند، درست مثل آدم‌ها. حرکت در زمان و مکان فقط حرکت فیزیکی نیست، بلکه مفهومی ارزشی و فلسفی نیز دارد. فرهنگ‌ها نیز در اثر این تغییرات متحول می‌شوند و معانی جدیدی می‌یابند. این مجموعه بر محور تغییر مکان، تغییر زمان و جابجایی آدم‌ها و اشیاء پدید آمده است. که منجر به ایجاد وضعیت چندگانه‌ای برای آن‌ها شده است. چندگانگی در دنیای ذهنی من، داستان این تغییرات است، و بخشی از دغدغه‌های مرا در دنیای پرتلاطم امروز، بیان می‌کند.» 
 
 مجید دوخته‌چی‌زاده متولد ۱۳۳۶ و دانش‌آموختهٔ رشتهٔ عکاسی و گرافیک از مدرسه عالی تلویزیون و سینما است. آثار عکاسی او تاکنون در نمایشگاه‌های متعددی در داخل و خارج کشور به نمایش درآمده و کتاب‌های «راویان نور» (عکس‌هایی از جنگ تحمیلی)، «لبیک» (گزارش مصوری از «رویدادهای پس از انقلاب» به طور مشترک با دکتر محمود گل‌محمدی) و کتاب «نگاهی به ماسوله روستا» از آثار وی تاکنون به چاپ رسیده است. کسب جایزه دوم (تندیس لنز نقره‌ای) مسابقه عکاسی کنوکه هایس بلژیک در سال ۲۰۱۲ از جملهٔ جدید‌ترین موفقیت‌های این عکاس باسابقه محسوب می‌شود. 
 
گشایش: جمعه ۱۹ مهرماه ۹۲ – ساعت ۱۶
نمایشگاه تا ۲۹ مهرماه سالجاری هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ دایر است. 
گالری دی، خیابان ولیعصر، بالا‌تر از تقاطع نیایش، روبروی پارک ملت، کوچه عاطفی، پلاک ۱۳۰