آثار مشترک عکاسی و خطاطی احمد آریامنش و سهیل قرباندایی‌پور در نمایشگاهی با عنوان «نور نوشت» از عصر جمعه ۱۹ مهرماه ۹۲ در گالری شکوه گشایش می‌یابد. 

در این نمایشگاه ۲۲ اثر از همنشینی خط و عکس به صورت تلفیقی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. به گفتهٔ برگزارکنندگان، احمد آریامنش و سهیل قرباندایی‌پور به صورت مشترک روی هر اثر کار کرده و این تابلو‌ها از تلفیق دو شاخه هنرهای تجسمی یعنی عکاسی و خط پدید آمده‌اند که در ‌‌نهایت به اثری بینامتنی تبدیل شده‌اند. در این آثار خبری از پالت رنگ، مرکب و قلم نیست و تابلوهایی با فضاهای رنگی و سیاه و سفید، می‌نیمال و آبسترکت تنها با تلالو نور ایجاد شده‌اند.

احمد آریا‌منش متولد ۱۳۴۷ در همدان و دانش‌آموختهٔ رشته کار‌شناسی نقشه‌برداری، استاد انجمن خوشنویسان ایران و دارای نشان درجه دو هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که برگزاری ۱۲ نمایشگاه انفرادی در زمینه خوشنویسی و نقاشی خط را در تهران، مسکو، قزاقستان، دوبی و شرکت در بیش از ۵۰ نمایشگاه گروهی را در کارنامه خود دارد. 

سهیل قرباندایی‌پور متولد ۱۳۶۶ در تهران و دانش‌آموختهٔ رشته گرافیک است. وی از سال ۸۵ به فعالیت در زمینه گرافیک و عکاسی مشغول است و برگزاری نمایشگاه انفرادی عکاسی در مرکز تئا‌تر تورنتو در سال ۲۰۱۰ را در کارنامه خود دارد. 

نمایشگاه تا ۲۴ مهرماه ۹۲ هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد. 
گالری شکوه، فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک ۱۹