دوره جدید کلاس «عکاسی صحنه‌آرایی شده» یا Staged Photography از یکشنبه ۳ آذرماه ۹۲ توسط گوهر دشتی برگزار می‌شود. 

   در این دوره آموزشی که در قالب یکی از دوره‌های «آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای» برای ترم پاییز ۹۲ برپا می‌شود، تمرکز بر بنیان عکاسی صحنه‌آرایی شده، یعنی ساختن به جای یافتن در تقابل با عکاسی واقع‌گرا است. در این دوره به بررسی چیدمان در تاریخ عکاسی و سیر تحول عکاسی صحنه‌آرایی شده پرداخته خواهد شد و آثار عکاسان بزرگ جهان، از دوران ویکتوریایی قرن ۱۹ تا امروز در حیطهٔ این موضوع مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. 

  در این دوره، همزمان با مباحث نظری، انجام پروژه‌های عملی توسط دانشجویان در چارچوب تجربه‌های هنری با رهنمایی مدرس انجام خواهد شد. گذراندن دوره‌های عکاسی پایه و شناخت مباحث تکنیکی دوربین، برای شرکت در این دوره ضروری است. 

   مدرس این دوره گوهر دشتی متولد ۱۳۵۹در اهواز و دانش‌آموختهٔ مقاطع کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد عکاسی از دانشگاه هنر تهران است. وی در سال‌های اخیر علاوه بر فعالیت هنری به تدریس عکاسی تخصصی در دانشگاه‌های هنر، الزهرا و علم و فرهنگ مشغول بوده است. گفتنی‌ست آثاری از این عکاس ایرانی که با تکنیک صحنه‌آرایی عکاسی شده‌اند، اخیرا در نمایشگاه موزه‌ نلسون اتکین کانزاس آمریکا، موزهٔ هنرهای زیبای بوستون و دوسالانهٔ هنر آسیایی تایوان به نمایش گذاشته شدند. 

   کلاس «عکاسی صحنه‌آرایی شده» یک روز در هفته (یکشنبه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۷) و طی ۱۰ جلسه برگزار می‌شود و شهریهٔ آن ۲۳۰ هزار تومان است. علاقه‌مندان به شرکت در این کلاس می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره به اینجا مراجعه و یا از طریق شمارهٔ ۸۸۱۰۶۱۴۲ در ساعات اداری با دفتر «آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای» تماس بگیرند. 

   «آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای» در ترم پاییز ۹۲ علاوه بر دورهٔ «عکاسی صحنه‌آرایی شده» کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی حضوری دیگری را نیز برگزار می‌کند که علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از برنامهٔ کامل این کلاس‌ها به اینجا مراجعه کنند.