گالری هما از بعدازظهر جمعه هشتم آذرماه ۹۲ میزبان نمایشگاهی انفرادی از عکس‌های مهسا علیخانی با عنوان «فامیل کیت ماس هستم» می‌شود. 

  به گفتهٔ دست‌اندرکاران، در این نمایشگاه ۱۰ عکس، که با تکنیک چیدمان در استودیو عکاسی شده‌اند، در اندازه‌های ۱۳۹در۹۰ سانتی‌متر به نمایش درمی‌آیند. مهسا عیلخانی متولد ۱۳۶۰ در تهران و دانش‌آموختهٔ رشتهٔ معماری است که از سال ۸۶ تاکنون در زمینهٔ عکاسی هم مشغول فعالیت است و این نخستین نمایشگاه انفرادی وی به شمار می‌رود. 

  مهسا علیخانی در بیانیهٔ مرتبط با آثار این نمایشگاه می‌نویسد: «اگر کلمهٔ عکس مترادف تجسم واقعیت بر سطح کاغذ باشد، این‌ها عکس نیست؛ سواستفادهٔ مدیومی از عکس به عنوان واسطی سهل‌الوصول برای گروتسک‌سازی است، به‌‌ همان روشی که از پی‌تر ویتکین شروع شد و بعد‌تر تیم واکر و دیوید لاشاپل ادامه‌اش دادند. این سری که الان عنوان «فامیل کیت ماس هستم» را به خود گرفته از سال ۹۰ با طبیعت بی‌جان‌هایی آغاز شد. 

   کیت ماس در جهان تبلیغات، ستاره‌ای است که به جعلی بودن تصاویرش در صنعت مد شهره است. می‌خواستم در این کار‌ها به جعلی بودن ماهیت جعل اشاره کنم؛ پس رفتم سراغ چیزهای جعلی دور و برم، منتها تصنع و بی‌ارتباطیش با زیست خودم کار را متوقف می‌کرد؛ بعد از کمی تامل فهمیدم آنچه باز می‌دارد جعلی بودن خود من است، تصمیم گرفتم سبک و سیاق کار را نگه دارم اما روش نگریستن به موضوع را کلا به هم بریزم. این‌ها خود من هستند در آکواریومی از مناسبات اطرافم. از دوستانم تا گالری‌گرد‌ها، هنرببین‌ها تا هنرنبین‌ها، یک‌جور اتوپرتره که در عین حال انعکاس من در واقعیت است.» 

گشایش: جمعه ۸ آذرماه ۹۲ – ساعت ۱۶ تا ۲۰
نمایشگاه تا ۱۹ آذرماه سالجاری هر روز از ساعت ۱۱ تا ۱۹ دایر است. 
گالری هما، خیابان کریم‌خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد یک