دورهٔ آموزشی جدیدی به نام «عکاسی حرفه‌ای: از کجا شروع کنیم و چگونه ادامه دهیم؟» توسط آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای از ۱۴ آذر‌ماه ۹۲ به صورت حضوری با تدریس کاوه بغدادچی برگزار می‌شود. 

    این کلاس برای هنرجویانی مناسب است که به تازگی دورهٔ عکاسی مقدماتی را گذرانده‌اند و پس از آشنایی با اصول فنی و تکنیک اولیهٔ عکاسی اکنون قصد انتخاب گرایش و ژانر کاری برای ادامهٔ مسیر‌ حرفه‌ای در دنیای عکاسی را دارند. 

    بنابراین هدف اصلی این کلاس، کمک به این دسته از هنرجویان و عکاسان جهت دستیابی به‌ شناختی جامع و منسجم از دسته‌بندی‌ها و زیرمجموعه‌های پرشمار عکاسی در زمینه‌های مختلف هنری، مستند، تبلیغاتی، استودیویی و کاربردی، چگونگی شروع روند تولید حرفه‌ای و اصولی عکاسی، راه‌های افزایش و بهبود دیدگاه عکاسانه و بررسی تفاوت‌های شاخص و تعیین‌کننده‌ میان عکس آماتوری با عکس حرفه‌ای است. 

    مدرس این کلاس کاوه بغدادچی است که عکاسی را به طور حرفه‌ای از سال ۸۳ تاکنون دنبال می‌کند و در این مدت برندهٔ چندین جایزهٔ عکاسی از جمله ۷ جایزهٔ بین‌المللی بوده است. برپایی چند دوره کارگاه عکاسی پایه و تخصصی در دانشگاه آزاد قزوین، تدریس در چندین دورهٔ آموزش عکاسی انجمن سینمای جوان ایران (دفتر قزوین) و همکاری با آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای به عنوان مدرس عکاسی مقدماتی و «ایده، اجرا، ارائه» از نکات کارنامهٔ وی در زمینه تدریس به شمار می‌رود. وی هم‌اکنون سردبیر «سایت عکاسی» است و از سال ۸۹ تاکنون به عنوان نویسنده و مترجم مقالات و گزارش‌های خبری، آموزشی و تحلیلی با این رسانهٔ تخصصی عکاسی در حال همکاری بوده است. 

   کلاس «عکاسی حرفه‌ای: از کجا شروع کنیم و چگونه ادامه دهیم؟» یک روز در هفته (پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۷) و طی ۱۰ جلسه برگزار می‌شود و شهریهٔ آن ۲۵۰ هزار تومان است. علاقه‌مندان به شرکت در این کلاس می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره به اینجا مراجعه و یا از طریق شمارهٔ ۸۸۱۰۶۱۴۲ در ساعات اداری با دفتر «آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای» تماس بگیرند.