داوران خارجی ششمین جشنوارهٔ هنرهای تجسمی فجر در بخش بین‌الملل، از جمله در بخش عکاسی، معرفی شدند. 

   به گزارش روابط عمومی ششمین جشنواره، لیز آندرسون از دانمارک و روجر ملو از برزیل در رشتهٔ تصویرسازی، فیلیپ تابوردا از برزیل و خاویر برمودز از مکزیک در رشتهٔ پوستر، محی‌تین کوراوغلو از ترکیه و آجیم سولاج از ایتالیا در رشتهٔ کاریکاتور و ژان گامی از فرانسه در رشتهٔ عکاسی داوران خارجی ششمین جشنوارهٔ هنرهای تجسمی فجر هستند که همراه با داوران ایرانی آثار برگزیدهٔ جشنواره را انتخاب می‌کنند. 

   گفتنی‌ست رشتهٔ عکاسی ششمین جشنوارهٔ هنرهای تجسمی فجر با گرایش مستند و موضوع «امید و شادی‌های زندگی» برگزار می‌شود و آثار منتخب برای نمایشگاه توسط سیف‌الله صمدیان، محسن راستانی و عباس کوثری انتخاب شده است و اکنون انتخاب نفرات برگزیده با حضور این داور فرانسوی ادامه خواهد یافت. 

   در بخش بین‌الملل جشنواره در رشتهٔ عکاسی ۶۴ اثر، تصویرسازی با موضوع «خانواده» ۱۴۷ اثر، پوستر با موضوع «انرژی» ۵۴ اثر و کاریکاتور با موضوع چهره «سیاستمداران مطرح جهان» و «هنر» ۱۳۲ اثر در بخش رقابتی ششمین جشنوارهٔ هنرهای تجسمی فجر به نمایش گذاشته می‌شود. 

   نمایش آثار داوران خارجی و برگزاری نشست‌هایی با حضور داوران خارجی و هنرمندان ایرانی جشنواره از برنامه‌هایی است که برای داوران خارجی در مدت حضور در ایران پیش‌بینی شده است. ششمین جشنوارهٔ بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در بخش ملی (نقاشی، نگارگری، سرامیک هنری، مجسمه‌سازی و خوشنویسی)، بین‌الملل (عکاسی، پوستر، کاریکاتور و تصویرسازی، و بخش مکمل (فیلم مستند هنرهای تجسمی) ۱۴ بهمن تا چهارم اسفندماه ۹۲ در تهران برگزار خواهد شد.