روز سه‌شنبه ۲۹ بهمن‌ماه ۹۲ نشستی تحت عنوان «عکاسی صحنه‌آرایی شده» با حضور گوهر دشتی در مجتمع فرهنگی فرشچیان اصفهان برگزار می‌شود. 

    به گفتهٔ دست‌اندرکاران، این نشست روز سه‌شنبه ۲۹ بهمن‌ماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برپا می‌شود و شرکت‌کنندگان در آن نخست با بررسی آثار این هنرمند با روند شکل‌گیری پروژه‌ها در این شاخه از عکاسی آشنا شده و سپس شناخت جایگاه عکاسی صحنه‌آرایی شده در عکاسی معاصر به عنوان یکی دیگر از اهداف این برنامه دنبال می‌شود. 

    گفتنی‌ست حضور در این نشست برای اعضای کانون عکس اصفهان، که دارای کارت عضویت معتبر هستند، رایگان است. سایر علاقه‌مندان به شرکت در این نشست می‌توانند با پرداخت هزینهٔ ۲۰ هزار تومانی در این برنامه حضور یابند. کلیهٔ عکاسان و علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت‌نام از طریق شمارهٔ ۰۹۱۳۱۱۶۲۶۳۸ با علی درمیانی، مسئول هماهنگی امور ثبت‌نام، تماس بگیرند. 

     گوهر دشتی متولد ۱۳۵۹ در اهواز و دانش‌آموختهٔ مقاطع کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد «عکاسی» از دانشگاه هنر تهران است. وی در سال‌های اخیر علاوه بر فعالیت هنری به تدریس عکاسی تخصصی در دانشگاه‌های هنر، الزهرا و علم و فرهنگ مشغول بوده است. وی همچنین به عنوان مدرس دورهٔ «عکاسی صحنه‌آرایی شده» یا Staged Photography با آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای همکاری دارد.