مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره بین‌المللی عکس «رژان» تا ساعت ۲۴ روز جمعه ششم تیرماه ۹۳ تمدید شد.

      به گزارش ستاد خبری سومین جشنواره، همچنین برگزارکننده با هدف کمک به اقتصاد هنر، آثار راه‌یافته به نمایشگاه را در معرض فروش خواهد گذاشت و درآمد حاصل از فروش آثار را پس از کسر هزینه‌های گالری، به هنرمند صاحب اثر پرداخت خواهد شد.

     طبق فراخوان این جشنواره، به تمام عکاسانی که آثارشان برای نمایشگاه برگزیده می‌‌شود گواهی شرکت و کتاب نمایشگاه اهدا خواهد شد و بابت امتیاز نمایش و چاپ آثار در کتاب و انتشارات مربوط به جشنواره، به تک‌عکس‌ها و مجموعه عکس‌های راه‌یافته به نمایشگاه به ترتیب مبلغ ۲۵ و ۷۵ یورو پرداخت خواهد شد.

      آثار سومین دوره در دو بخش اصلی با موضوع «رنگ» و بخش ویژه با موضوع «سفید به رنگ برف» به رقابت گذاشته می‌‌شوند. در بخش اصلی این جشنواره به ۷ عکاس برگزیده، نشان جشنواره، لوح تقدیر و ۵۰۰ یورو جایزه نقدی اهدا خواهد شد و در بخش ویژه هم به ۲ عکاس برگزیده، نشان جشنواره، لوح تقدیر و ۵۰۰ یورو جایزه نقدی اهدا می‌شود.

     ریکاردو زیپولی، خسرو سینایی، عباس کوثری، پیمان هوشمندزاده و مهدی مقیم‌نژاد داوری سومین دوره جشنواره عکس رژان را برعهده خواهند داشت و نمایشگاه پایانی این جشنواره نیز ۹ تا ۱۴ شهریورماه ۹۳ در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.