انجمن سینمای جوانان ایران (دفتر قزوین) با همکاری گروه هنری «واحه» دوشنبه ۱۶ تیرماه ۹۳ دومین ماه عکاسی قزوین را در نشستی با عنوان «شهر در پروژه‌های عکاسان معاصر ایران» برگزار می‌کند. 

     این نشست با حضور مهدی وثوق‌نیا از ساعت ۱۷ محل در سالن آمفی تئا‌تر مولانا برگزار می‌شود و در آن آثاری از عکاسان سال‌های اخیر ایران از جمله بهمن جلالی، مهران مهاجر، محمد غزالی و… در گرایش‌های فاین آرت و مستند به صورت مدون به نمایش در می‌آید و دربارهٔ شیوه برخورد آن‌ها با موضوع «شهر»، استیتمنت‌نویسی و شرح کار آنها صحبت خواهد شد. 

      علاقمندان برای حضور در این نشست می‌توانند در زمان اعلام شده به نشانی قزوین، خیابان نادری شمالی، میدان میرعماد، مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سالن آمفی‌تئا‌تر مولانا مراجعه کنند. 

     مهدی وثوق‌نیا متولد شهریور ۱۳۵۰ در قزوین و دانش‌آموختهٔ کار‌شناسی عکاسی از دانشگاه آزاد تهران است و تاکنون کارگاه‌های تخصصی زیادی را در زمینهٔ عکاسی مستند اجتماعی برگزار کرده و سال‌هاست در زمینه تدریس عکاسی، داوری مسابقات عکاسی و حضور در نمایشگاه‌های عکس فعال است. 

      گروه هنری «واحه» از ابتدای سال ۹۳ فعالیت خود را در زمینهٔ هنرهای تصویری و به ویژه عکاسی آغاز کرده که ماه عکاسی قزوین یکی از همین فعالیت‌هاست که به صورت ماهیانه و با موضوع عکاسی معاصر ایران و جهان برگزار می‌شود. گفتنی‌ست نخستین دور این نشست‌ها ماه گذشته با حضور کاوه بغدادچی تحت عنوان «گفتارهایی پیرامون عکاسی معاصر» برگزار شده بود.