دبیرخانه سومین جشنوارهٔ سفرنامه‌نگاری ناصرخسرو جدول زمانی برنامه‌های مختلف خود، از جمله برگزاری نمایشگاه عکس‌های راه‌یافتهٔ این دوره، را اعلام کرد. 

   به گزارش روابط عمومی این جشنواره، آغازگر این برنامه‌ها گشایش نمایشگاه سفرنامه‌های تاریخی سومین دوره است که به همراه نشست بررسی سفرنامه‌های تاریخی یکشنبه ۱۲ مردادماه ۹۳ از ساعت ۱۵ به میزبانی موزهٔ ملی ملک در تهران برپا می‌شود. 

    همچنین روز سه‌شنبه ۱۴ مردادماه ۹۳ از ساعت ۱۵ نمایشگاه عکس‌های راه‌یافته به سومین دورهٔ جشنواره در طبقهٔ دوم و نمایشگاه مروری بر عکس‌های منتخب دو دورهٔ گذشتهٔ این مسابقه در طبقهٔ سوم موزهٔ هنرهای دینی امام علی (ع) به نشانی تهران،  خیابان ولیعصر، روبه‌روی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، شماره ۳۵ افتتاح شده و تا ۱۸ مردادماه سالجاری ادامه خواهند داشت. 

    برپایی یک نشست ویژهٔ «عکاسی سفر» توسط اسماعیل عباسی از ساعت ۱۸ تا ۲۰ روز پنجشنبه ۱۶ مردادماه جاری در سالن اجتماعات موزهٔ امام علی (ع) از دیگر برنامه‌های مختلفی است که در حاشیهٔ نمایشگاه‌های این جشنواره پیش‌بینی شده است. 
 
     لیست کامل این برنامه‌ها شامل عناوین نمایشگاه‌ها‌، نشست‌ها، نمایش فیلم و تور دوچرخه‌سواری را می‌توانید از اینجا دانلود کنید. مراسم اهدای جوایز و اختتامیهٔ سومین جشنوارهٔ سفرنامه‌نگاری ناصرخسرو نیز جمعه ۱۷ مردادماه از ساعت ۱۸:۳۰ در محل نمایشگاه برگزار می‌شود.