نمایشگاهی از عکس‌های میلاد هوشمندزاده با عنوان «تپ» از جمعه ۱۷ مردادماه ۹۳ در محل گالری طراحان آزاد گشایش می‌یابد. 

   طبق اعلام برگزارکنندگان، در این نمایشگاه ۱۹ عکس در ابعاد مختلف ۱۴×۲۱، ۱۷×۱۷، ۱۰۰×۷۰، ۷۰×۷۰ و ۱۰۰×۱۰۰ سانتیمتر بدون عنوان و قاب و محدودیت ادیشن برای فروش ارائه می‌شوند. در متن معرفی آثار این نمایشگاه آمده است: «تپ! 

یک: همهٔ این پشه‌ها را خودم کشتم، با همین دست‌های خودم. چون روی مخم بودند، چون وارد قلمرو من شده بودند. اما می‌شد از شرشان خلاص شد، چون زورم به‌شان می‌رسید و چون کشتن پشه مشروع‌ترین شکل کشتن است. دلیلی نداشت به این فکر کنم که «آیا من هم روی مخشان هستم یا نه؟» 

دو: بی‌دلیل نیست که عکاسی را به شکار تشبیه می‌کنند. وقتی با اسلحه موجودی را هدف می‌گیری، و ماشه را می‌چکانی او فیکس می‌شود، تا ابد. درست مثل وقتی کادرت را می‌بندی دکمهٔ شا‌تر را فشار می‌دهی و موجود زندهٔ سوژهٔ عکاسی فیکس می‌شود، تا ابد. 

سه: وقتی پشه‌ها زیر دستمان له می‌شوند، ما لحظهٔ مرگشان را نمی‌بینیم. درست مثل لحظه‌ای که عکسی را می‌گیریم و آینهٔ دوربین بالا می‌رود، جلوی منشور را می‌گیرد و شا‌تر باز و بسته می‌شود. ما در آن لحظه از ویزور چیزی نمی‌بینیم. در لحظهٔ عکس گرفتن دقیقا از‌‌ همان چیزی عکس می‌گیریم که نمی‌بینیم. 

چهار: من هم این پشه‌ها را از دور، هدف می‌گرفتم، دستم را به آرامی‌ بالا می‌آوردم، طوری که متوجه نشوند، چیزی شبیه یک هواپیمای جنگندهٔ رادارگریز، و در یک لحظهٔ مناسب «تپ». 

پنج: همهٔ لکه‌های خونی که می‌بینید خون خودم است. 

شش: در تمام زمانی که این‌ها را عکاسی می‌کردم به چیزی جز ترکیب‌بندی و نور فکر نمی‌کردم. به اینکه آیا کسی آن را می‌خرد یا نه؟» 

   میلاد هوشمندزاده متولد سال ۱۳۶۴ در تهران و دانش‌آموختهٔ کار‌شناسی عکاسی از دانشگاه آزاد تهران مرکز است و این نخستین نمایشگاه انفرادی او در زمینهٔ عکاسی محسوب می‌شود. 

گشایش: جمعه ۱۷ مردادماه ۹۳ – ساعت ۱۶
نمایشگاه تا ۲۲ مردادماه جاری هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ دایر است. 
گالری طراحان آزاد، میدان فاطمی، میدان گل‌ها، میدان سلماس، شمارهٔ ۵