با پایان جلسهٔ داوری، اسامی عکاسان راه‌یافته به نمایشگاه دومین جشنوارهٔ فیلم و عکس همراه تهران اعلام شد. 
 
   طبق اعلام دبیرخانهٔ این مسابقه، هیات داوران شامل سیف‌اله صمدیان، محمود کلاری، حمید جبلی، مهدی مقیم‌نژاد و شادی قدیریان از میان ۳۹۶۳ عکس سه بخش مسابقه که توسط هیات انتخاب برگزیده شده بودند نهایتا ۲۶۹ عکس را برای حضور در نمایشگاه معرفی کردند. 
 

   طبق اعلام دبیرخانهٔ مسابقه از این تعداد ۵۲ عکس از بخش اصلی، ۷۲ عکس از بخش تهران و ۲۷ عکس از بخش دانشجویی به صورت چاپی بر دیوار گالری و ۴۷ عکس از بخش اصلی و ۷۱ عکس از بخش تهران برای نمایش به صورت دیجیتالی روی LCD انتخاب شده‌اند. 

    بر این اساس و طبق اعلام دبیرخانهٔ جشنواره فهرست اسامی عکاسان راه‌یافته به نمایشگاه در هر سه بخش مسابقه به همراه نام اثر منتخب آنها به صورت فایل PDF از روی وبسایت مسابقه قابل دریافت است. 

   گفتنی‌ست دومین جشنوارهٔ فیلم و عکس همراه تهران با نمایش فیلم و عکس‌های راه‌یافته به جشنواره از ۲۱ تا ۲۸ شهریورماه ۹۳ در گالری پردیس سینمایی ملت در تهران برپا خواهد شد.

    مهدی مقیم‌نژاد، دبیر و داور بخش عکس، نیز طی توضیحاتی درباره این بخش گفت: در این دوره با حجم بالای آثار رسیده روبرو بودیم که نخست با یک هیات انتخاب به سراغ عکس ها رفتیم. عباس کوثری، ساعد نیک‌ذات، کیارنگ علایی سه هنرمندی هستند که در بخش هیات انتخاب طی پروسه‌ای سخت از میان خیل عکس‌های رسیده در سه بخش به ارزیابی کارها پرداختند و آثار انتخابی را به هیات داوران معرفی کردند.
 

  وی در دسترس بودن و سهولت استفاده از موبایل را زمینه‌ای برای استقبال فوق‌العاده از جشنواره بیان کرده و توضیح داد: «ما در این جشنواره با عکاسان آماتور بی‌شماری روبرو هستیم که کاربر تلفن همراه محسوب می‌شوند. از سوی دیگر نیز عکاسان حرفه‌ای که با موبایل عکس می‌گیرند و نمایشگاه می‌گذارند قرار دارند.
 

    مقیم‌نژاد با این توضیح که عکاسی با موبایل فقط ثبت لحظه نیست، اظهار داشت: «در پایان، هیات داوری متفق‌القول بودند که در رویکرد گوناگون عکس وجه زیباشناسی برجسته است.»