برنامهٔ داوری آثار مسابقهٔ عکاسی از نمایش ۹۱۹۱۳ به کارگردانی آیدین الفت مطابق برنامه‌ریزی اعلام شده در گاهشمار مسابقه روز سه‌شنبه ۱۸ شهریرورماه ۹۳ انجام شد. 


    داوری این مسابقه را سیامک زمردی، رضا موسوی و ابراهیم حسینی در دوبخش مجزا و با حضور کارگردان نمایش انجام دادند و پس از بررسی ۶۴۰ عکس رسیده به دبیرخانهٔ مسابقه اسامی کاندیداهای هر دو بخش به شرح زیر اعلام شد: 


    در بخش مستند امین امانت، سروش جوادیان، بهاره خیرخواه، ساناز دریایی، پگاه سلیمی، فرزان قاطع، مریم قهرمان‌زاده، رضا ملکی و مسعود میرمیری نامزد دریافت جایزه و حضور در نمایشگاه هستند. 


    در بخش خلاقه نیز الهام آسیایی، پرینازآل‌آقا، مریم دیهول، محمد سبحان، مجتبی عرب‌زاده، ساناز کیا، مجید محمدی و حمید مهدوی نامزد دریافت جایزه و حضور در نمایشگاه هستند. 

 
   همچنین طبق اعلام رضا موسوی، دبیر برگزاری این مسابقه، پیش از این مقرر بود برنامهٔ معرفی برندگان نهایی و نیز اهدای جوایز و افتتاح نمایشگاه عکس روز پنجشنبه ۲۰ شهریورماه ۹۳ و پس از پایان اجرای نمایش در سالن حافظ و با حضور تماشاچیان آن اجرا صورت پذیرد لیکن متاسفانه به دلیل اعلام غیرمترقبهٔ مرکز هنرهای نمایشی نسبت به اختصاص سالن حافظ به پانزدهیمن جشنوارهٔ بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران و توقف ادامهٔ اجرای نمایش ۹۱۹۱۳ به مدت ده شب مراسم اهدای جوایز این مسابقه به روز سه‌شنبه یکم مهرماه سال جاری تغییر یافت. 


    ضمنا مقرر بود نمایشگاهی با ۱۰ عکس از منتخبین و ۱۰ عکس از عکس‌های گروه عکاسی نمایش در نمایشگاه حاضر باشند لیکن به خاطر جبران تاخیر صورت گرفته ۱۰ عکس پشت صحنهٔ گروه حذف و فقط ۲۰ عکس از منتخبین مسابقه در نمایشگاه حاضر خواهند بود. 


   این ۲۰ عکس از مجموع عکس‌های نامزدهای دریافت جایزه (اسامی بالا) و نیز ۱۰ عکس برترمسابقه در دو بخش مستند و خلاقه شامل اسامی به این شرح تشکیل خواهد شد: در بخش مستند آرزو آزادپور، تینا دلنوازی، عماد دولتی، نگین صمیمی، حمزه محمدحسینی و مهسا مردای و در بخش خلاقه هم ابوالفضل ابدی، لیلی صدیق، مهدی مقتدر و سمیه مهری.