مسابقهٔ عکاسی «قرآن در مضامین عاشورایی» به همت کانون خبرنگاران نبأ در شبکهٔ اجتماعی اینستاگرام برگزار می‌شود. 

    به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود با موضوع قرآن در مضامین عاشورایی را از ۷ تا ۲۰ آبان‌ماه ۹۳ (چهارم تا ۱۷ محرم) به «اینستاگرام نبأ» ارسال کنند. 
 
  شرکت تمامی عکاسان سراسر کشور در این مسابقه آزاد بوده و عکس‌ها باید با فرمت JPEG و در اندازه‌ ۲۰×۳۰ سانتیمتر و ۸۰ dpi باشند. هر عکاس مجاز است حداکثر ۲۰ قطعه تک عکس (رنگی یا سیاه‌سفید) برای شرکت در سوگواره ارسال کند. عکس‌های دست‌کاری‌ شده پذیرفته نمی‌شوند. 
 
   عکس‌ها باید در شبکهٔ اجتماعی ایسنتاگرام به آدرس instanaba و نشانی الکترونیکی kanoonenaba@gmail.com ارسال شوند. (عکس‌ها در اندازهٔ بزرگ‌تر، جهت نمایشگاه مجازی و داوری اخذ خواهند شد.) 
 
   فایل عکس‌ها با نام عکاس و شماره ردیف با حروف لاتین نام‌گذاری شوند. مشخصات شرکت‌کننده (نام و نام خانوادگی، شماره ملی، نشانی پستی و شماره تماس) باید در یک فایل word به‌ همراه عکس‌ها ارسال شوند. 
 
   عکس‌هایی که برخلاف آئین‌نامه بوده یا فاقد اطلاعات خواسته شده باشند، در مسابقه شرکت داده نخواهند شد. در پایان از برگزیدگان با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل خواهد شد.