«حقیقت ناتمام…» عنوان نمایشگاه عکس‌های مهدی حمزه‌ای است که از شنبه ۱۷ آبان‌ماه ۹۳ در نگارخانهٔ مهر حوزه هنری استان قزوین برپا می‌شود. 
 

   طبق اعلام دست‌اندرکاران، ۲۷ قطعه عکس سیاه و سفید در ابعاد ۵۰×۷۵ و ۱۰۰×۷۰ سانتیمتر در این نمایشگاه ارائه خواهد شد. مهدی حمزه‌ای متن بروشور نمایشگاه می‌نویسد: 

 
  «جاده‌ها مرا به ناکجا آبادی می‌برند که نمی‌دانم توصیف‌اش کنم. گاهی چشمانم از جاده‌ها فراتر می‌روند. گویی می‌خواهند مرا به سویی ببرند. که دیگر جاده نیست، راهی است که مرا به بیراهه ها می‌کشانند، و باز فراتر. در این مسیر صحنه‌ای نظرم را جلب می‌کند و مرا به اطراف خود می‌کشاند. دوربین‌ام را بر می‌دارم و به طرفش نشانه می‌روم. اما نه هنوز کامل نیست. هنوز بین چشمانم و احساسم تناقضی است که نمی‌دانم. هنوز روح من در پی یافتن چیزی است که مرا به حقیقت چیزی که می‌بینم پیوند دهد. مثل آینه‌ای که همه چیز رادر آن جز خود بنگرم. 


   اینجا دیگر من در مقابل چیزی که می‌بینم ارزشی ندارد و تازه می‌فهمم که شاید قسمتی ازآن حقیقت پنهانی را یافته‌ام. قسمتی از آن حقیقت ناتمام… از فرار کردن از این افکار ناگریزم. روح و ذهن من در طرفی دیگر در آن اطراف جریان دارد. قسمتی که باید آن را پیوند بزنم با قسمت های دیگر. پیوندی که ان چیز را کامل کند وبه کمالش برساند تا بتوان به آن گفت: حقیقت. حقیقتی که راه را برای رسیدن به واقعیتها باز می کند. حقیقت ناتمام…. 

 
   این عکس‌ها حاصل سفرهای عکاسی من و آینه‌ای است به جاده‌ها و مکان‌های که در سال‌های ۹۰ تا ۹۲ در آن حضور داشتم. عکس‌ها واقعی بوده و هیچ دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته است.» 

 
    مهدی حمزه‌ای فعالیت‌های هنری خود را از سال ۶٨ با گذراندن دوره‌های عکاسی، فیلم‌سازی، گرافیک و تئاتر شروع کرده و در کارنامهٔ کاری خود حضور در چندین نمایشگاه گروهی عکس و چند جشنوارهٔ عکاسی را دارد. 
 

گشایش: شنبه ۱۷ آبان‌ماه ۹۳ – ساعت ۱۷
نمایشگاه تا ۲۲ آبان‌ماه ۹۳ هر روز از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ دایر است. 
قزوین، بلوار مدرس، روبروس پارک ملت، حوزهٔ هنری استان قزوین، نگارخانهٔ مهر