شرایط ثبت‌نام برای حضور در تورهای عکاسی از بازار تاریخی تهران در چارچوب برنامه‌های جنبی دومین جشنواره‌ی عکاسی بافت تاریخی «ته ران» اعلام شد.

 
    به گزارش روابط عمومی این جشنواره، این تورها با رویکرد بازار تاریخی تهران و در راستای آشنایی عکاسان با بافت و اماکن حائز ارزش بازار تاریخی تهران، ویژه‌ی عکاسان به همراه طرح مباحث تئوری عکاسی معماری (نحوه‌ی نگاه و ثبت آثار معماری) توسط کاوه فرزانه، از مدرسان عکاسی و عضو انجمن عکاسان میراث فرهنگی برگزار می شود.

 
   تورهای عکاسی بازار تهران توسط دبیرخانه‌ی دومین جشنواره‌ی عکاسی بافت تاریخی «ته ران»، کمیته‌ی مردم‌نهاد پیگیری حفاظت از خانه‌های تاریخی تهران، دفتر خدمات نوسازی و توسعه‌ی محلی بازار- سیروس (مهندسان مشاور خودآوند) و شهرداری‌های ناحیه‌ی ۳ منطقه‌ی ۱۲ طی روزهای دوشنبه ۱۷ آذر، سه‌شنبه ۱۸ آذر، چهارشنبه ۱۹ آذر، دوشنبه ۲۴ آذر، چهارشنبه ۲۶ آذر و پنجشنبه ۲۷ آذرماه ۹۳ از ساعت ۹ تا ۱۴ (به صورت رایگان) برگزار خواهند شد.

 

  از جمله شرایط شرکت و ثبت‌نام در این کارگاه‌ها، الزام شرکت در دومین جشنواره‌ی عکاسی بافت تاریخی «ته ران» و دارا بودن دوربین نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای است. داشتن سه پایه نیز در این برنامه ضروری است. لازم به ذکر است هر عکاس مجاز است در فقط در یکی از تورهای عکاسی بازار تهران شرکت کند.

 
   علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در این تورهای عکاسی تا پنجشنبه ۱۳ آذرماه ۹۳ در ساعت اداری با شماره تلفن‌های ۵-۲۲۹۶۹۷۴۲ و داخلی ۱۱۱ با دبیرخانه‌ی دومین جشنواره‌ی عکاسی بافت تاریخی «ته ران» تماس حاصل کنند.