ثبت‌نام دور‌ جدید «کارگاه آزاد عکاسی» با تدریس محمدرضا میرزایی در قالب برنامه‌های ترم زمستان ۹۳ آموزشگاه «عکاسی حرفه‌ای» آغاز شد. 

  کلیهٔ علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر دربارهٔ این کارگاه و اطلاع از سرفصل‌های آن به اینجا و اینجا مراجعه کنند یا هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۹ از طریق شماره تلفن‎ ۸۸۱۰۶۱۴۲ با آموزشگاه «عکاسی حرفه‌ای» در تهران تماس بگیرند.

  شایان ذکر است قسمت تکمیلی دور نخست همین کارگاه برای هنرجویانی، که پاییز امسال این دوره را گذرانده‌اند، در شرف برگزاری است.

  در این کارگاه هشت جلسه‌ای هنرجویان ضمن آشنایی عمومی با اید‌ه‌های عکاسانه و جریان‌های مختلف در عکاسی چند دههٔ اخیر جهان، کار بر روی یک مجموعه عکس را آغاز و به اتمام می‌رسانند. هدف این دوره آشنایی با عکاسی به عنوان گونه‌ای از هنر معاصر، تلاش برای درک بهتر عکس با نقد آثار یکدیگر و البته کمک به هنرجویان در دستیابی به نگاهی شخصی در عکس‌هایشان است.

  محمدرضا میرزایی متولد ۱۳۶۴ در تهران عکاس، مدرس و نویسنده‌ای درباره عکاسی است. او فارغ التحصیل کار‌شناسی ارشد هنرهای زیبا از دانشگاه پنسیلوانیای آمریکاست. آثار او در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعددی در تهران، ‌ لندن، دوبی، پاریس، مسکو، ‌ استانبول، دوبی، ونیز، فیلادلفیا، واشنگتن و وین به نمایش در‌آمده‌اند.  

   وی پیش از این سردبیر ماهنامهٔ الکترونیکی «دیده» بود و مقالاتش در نشریات مختلفی همچون فصلنامه «حرفه: هنرمند» و کتاب‌هایی مثل «عکس‌های آشکارشونده» (انتشارات گالری بالگر، کانادا، ۲۰۱۲) به چاپ رسیده است. در کارنامهٔ محمدرضا میرزایی داوری فوتوبوک اواردز در شهر کاسل در سال ۲۰۱۱ و تدریس در دانشگاه پنسیلوانیا هم به چشم می‌خورد. او مهرماه ۹۳ نمایشگاهی با عنوان «عکس‌های جدید» در گالری شماره شش برپا کرد.