چاپ چهارم کتاب «دید خلاقانه در عکاسی» و چاپ سوم کتاب «نورسنجی در عکاسی» نوشتهٔ برایان پترسون با ترجمهٔ محمدرضا شهبازی توسط نشر پشوتن راهی بازار شد. 

  کتاب «دید خلاقانه در عکاسی» شامل مباحثی در خصوص دیزاین، رنگ و ترکیب‌بندی عکس است و سعی دارد آموزه‌های فنی و تکنیکی عکاسی را در خدمت اصول کادربندی و زیبایی‌شناسی کلاسیک در عکس‌ها قرار دهد. چاپ چهارم این کتاب در ۱۶۷ صفحه به صورت مصور رنگی در قطع رحلی با تیراژ ۱۵۰۰ نسخه و قیمت ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان به چاپ رسیده است. 

   کتاب «نورسنجی در عکاسی» برایان پترسون نیز دربارهٔ شیوه‌ها و اصول مختلف نورسنجی در عکاسی نکاتی را بیان می‌کند و  سعی در تمایزگذاری میان نورسنجی درست (کلاسیک) و نورسنجی خلاقانه دارد. چاپ سوم این کتاب در ۱۶۷ صفحه به صورت مصور رنگی در قطع رحلی با تیراژ ۱۵۰۰ نسخه و قیمت ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان به چاپ رسیده است. 

   محمدرضا شهبازی، دانش‌آموختهٔ کارشناسی ارشد هوافضا از دانشگاه صنعتی شریف و مترجم این کتاب‌ها، از مدیران «سایت عکاسی» و «آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای» است و هم‌اکنون در این آموزشگاه مدرس دوره‌های «فتوشاپ برای عکاسان» است. او طی گفت‌وگویی تصویری در بخش «کافه کتاب»  برنامهٔ نردبان شبکه مستند دربارهٔ این کتاب توضیحاتی داده است که برای عموم قابل مشاهده است.

   کلیهٔ عکاسان و علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب‌ها را به صورت اینترنتی از «فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی» خریداری و در سراسر کشور دریافت کنند.