نمایشگاهی از عکس‌های سیاوش آزادی و سیاوش بحریه با عنوان «تهران، واقعیت افزون‌شونده» از جمعه ۱۰ بهمن ۹۳ به میزبانی گالری آرته گشایش می‌یابد. 
 
  طبق اعلام برگزار کنندگان، ۱۲ اثر عکاسی دیجیتال هر یک متشکل از ۴ لت و هر یک در اندازهٔ ۲۵×۲۵ سانتیمتر به صورت چاپ فیس‌مانت به نمایش درخواهد آمد. در متن بیانیهٔ آثار این نمایشگاه آمده است: 
 
  «"تهران، واقعیتِ افزون‌شونده" فصل اول از مجموعه‌ای است با موضوع تجربه‌ زیست شهری. ایدهٔ اولیهٔ سازنده در «تهران، واقعیتِ افزون‌شونده» نمود تکنولوژی است. ترافیک بخش جدانشدنیِ تجربهٔ هرروزهٔ یک تهرانی، در هر لحظه دامنهٔ خود را بر بزرگراه‌های بیشتری می‌گستراند، بزرگراه‌های تنیده بر تن تپه‌ها. کارناوال ترافیک، هر روز با حضور شرکت‌کنندگانش حیات دوباره می‌یابد. کلانشهر تهران حیران از چندصدایِ خیل عظیم موتورهای پرتکاپویش، فردیت تغییریابندهٔ شهروندانش را تجربه می‌کند. 
 

 انعکاس برخاسته از این چندصدای در حرکت خود، روند تکامل-یابندهای را طی می‌کند. تکاملی که اشکال هندسی‌ای را می‌آفریند. با نگاهی گذرا تفاوت آشکار میان انواع خودروها را دریافت می‌کنیم. این تنوع از لحاظ تعداد نیز کاملا عیان است. تنوعی که ما را دوباره به چندصدای می‌رساند. به تصویر کشیدن این چندصدای از طریق مدیومی مانند عکاسی، فرمی جدید را می‌طلبد. دغدغهٔ پیوند مستحکم میان فرم و محتوای اثر ما را به سمت مفهوم واقعیتِ افزون‌شونده (Augement reality) هدایت کرد. امروزه مفهوم واقعیتِ افزون‌شونده در حوزهٔ تکنولوژی به شمایلی قابل لمس نزدیک شده است. به عنوان مثال پروژهٔ عینک گوگل تصویر واضح‌تری از این مفهوم نسبت به گذشته را ایجاد کرده است. انسانِ امروز می‌تواند به راحتی با کمک یک عینک مفهوم واقعیتِ

  افزون‌شونده را درک و تجربه کند. ما در این فصل سعی کرده‌ایم تجربه‌های جدید از مفهوم واقعیتِ افزون‌شونده را برای مشاهده‌گران اثر ایجاد کنیم. تجربه‌هایی که در آن نظرگاه هر یک از مشاهده‌گران به اطلاعات جدیدی از آنچه می‌بینند آراسته می‌شود.» 

گشایش: جمعه دی‌ماه ۹۳ – ساعت ۱۶
نمایشگاه تا ۲۰ بهمن‌ماه جاری هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ دایر است. 
تهران، ونک، خیابان ملاصدرا، شیخ بهائی جنوبی، پایین‌تر از پل همت، بلوار علی خانی، ۲۰ متری گلستان، ۱۲ متری دوم، پلاک ۳، گالری آرته