امکان دریافت اینترنتی کارت ورود به مراسم افتتاحیه و اهدای جوایز دومین جشنواره بین‌المللی عکس خیام در برج میلاد فراهم شد. 



  طبق اعلام، دبیرخانهٔ دومین جشنوارهٔ عکس خیام جهت تسهیل فرایند دریافت کارت ورود به مراسم اهدای جوایز مسابقه در برج میلاد، امکان تهیهٔ این کارت به صورت آنلاین فراهم شده است و علاقمندان به حضور در این مراسم می‌توانند با توجه به هماهنگی به عمل آمده کارت ورود خود را به طور رایگان از این لینک دریافت کنند و با ارایهٔ پرینت رسید ثبت‌نام خود وارد سالن شوند. 



  شایان ذکر است دو افتتاحیه و دو نمایشگاه جداگانه برای دومین جشنوارهٔ بین‌المللی عکس خیام در برج میلاد و گالری ایدهٔ پارسی در تهران برپا خواهد شد. 



  طبق اعلام دست‌اندرکاران، افتتاحیهٔ اول شامل مراسم اهدای جوایز، گشایش نمایشگاه، رونمایی و توزیع کتاب، ۱۸ اسفندماه ۹۳ از ساعت ۱۷:۳۰ با مشارکت برج میلاد تهران در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد آغاز خواهد شد. گفتنی‌ست نمایشگاه آثار برتر جشنواره هم در گالری شرقی برج میلاد از ۱۹ تا ۲۵ اسفندماه ۹۳ هر روز از ساعت ۹ تا ۲۱ برای بازدید عموم دایر می‌شود. 



  افتتاحیه دوم هم با مشارکت گالری «ایدهٔ پارسی» ۱۹ اسفندماه ۹۳ از ساعت ۱۷ در محل این گالری به نشانی تهران، خیابان شریعتی، خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، کوچهٔ اله‌وردی آذر، پلاک ۲۸ برپا می‌شود. نمایش و فروش ویژهٔ آثار برگزیده در نگارخانهٔ ایدهٔ پارسی تا ۲۶ اسفندماه ۹۳ هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ دایر خواهد بود. 



  طبق اعلام برگزارکنندگان، با توجه به شرایط ویژهٔ برج میلاد و حضور مهمانان مختلف داخلی و خارجی در این مراسم و همچنین ظرفیت مشخص سالن، حضور در مراسم اهدای جوایز و افتتاحیه با کارت ویژهٔ ورود میسر خواهد بود. 

 

  گفتنی‌ست با تصمیم دبیرخانهٔ جشنواره، توزیع کتاب برای شرکت‌کنندگان استان تهران صرفا در مراسم اهدای جوایز برج میلاد انجام می‌شود. لذا شرکت‌کنندگانی که نمی‌توانند در این روز برای دریافت کتاب مراجعه کنند ضروری است نماینده‌ای از جانب خود به همراه کارت شناسایی معتبر برای دریافت کتابشان معرفی نمایند. 

 

 بدیهی است شرکت‌کنندگان سایر استان‌ها، که در مراسم برج میلاد حاضر باشند، می‌توانند کتاب خود را در همان محل دریافت کنند. پس از پایان مراسم، همانند دورهٔ قبل جشنواره، کتاب‌های شرکت‌کنندگان سایر استان‌ها به انجمن‌های سینمای جوان مراکز استان‌ها ارسال می‌شود. اطلاعات تکمیلی در این مورد به زودی منتشر خواهد شد.