جلسهٔ داوری بخش عکس جشنوارهٔ «نقد بنا و فضای شهری» سه‌شنبه ۱۸ فروردین‌ماه ۹۴ در تهران برگزار می‌شود. 
 
  به گزارش ستاد خبری جشنواره، فریبا اباذری – مدیر اجرایی جشنوارهٔ «نقد بنا و فضای شهری» – از استقبال گستردهٔ عکاسان تجربی سراسر کشور از این جشنواره خبر داد و تاکید کرد: «این امر نشانگر نگاه نقادانه و سازندهٔ مردم خوب کشورمان به مسایل شهری است. همچنین عکس‌ها حاکی از علایق مردم به بافت سنتی شهرهایشان است.» 
 
 وی در ادامه از ارسال ۳۳۲۰ عکس به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: «دبیرخانهٔ جشنوارهٔ «نقد بنا وفضای شهری» از اواسط دی‌ماه ۹۳ آغاز به کار کرد و ۱۸۴ عکاس حرفه‌ای و ۲۲۹ نفر عکاس تجربی در دو بخش موضوعی «سیما و منظر شهری» و «زندگی شهری» شرکت کردند.» 

 طبق اعلام این مسئول برگزاری جشنواره، جلسه داوری آثار رسیده ۱۸ فروردین‌ماه ۹۴ با حضور مجتبی آقایی، جاسم غضبانپور و سعید محمودی ازناوه برپا می‌شود و ۱۰۰ عکس منتخب هیات داوران از هفتهٔ اول خردادماه امسال در قالب نمایشگاهی در تهران و شهرستان‌ها برپا خواهد شد. 

 اباذری با امید به استمرار این جشنواره در سال‌های آتی افزود: «این جشنواره توانست با همکاری هنرمندان عکاس نگاه‌های تخصصی و پ‍‍‍ژوهشی در خصوص فضای شهری را ارائه دهد. امیدوار هستیم ماحصل این جشنواره در پیشرفت و سازندگی کشور در حوزهٔ مدیریت شهری مثمرثمر باشد و بتواند نگاه و زاویهٔ دید خوبی به مسئولین و دست‌اندکاران امور شهری بدهد.»