کتاب عکس «سال سی» در جشنوارهٔ فروش اینترنتی کتاب‌های تخصصی عکاسی «فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی» با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد.

  کتاب «سال سی» با تم عکاسی خبری و مطبوعاتی شامل حدود ۱۴۰۰ عکس از بیش از ۳۰۰ عکاس مربوط به فاصله زمانی سال‌های ۱۳۵۷ تا ۱۳۸۷ است که با تلاش رضا طاهرخانی گردآوری شده است و مهمترین رخدادهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی این دوران را پوشش می‌دهد.

  چاپ نخست این کتاب زمستان ۹۱ در تیراژ ۵ هزار نسخه شامل ۱۳۷۲ صفحه مصور در دو اندازۀ کوچک ۱۳×۱۳ سانتیمتر (به قیمت ۷۰ هزار تومان) و بزرگ ۲۵×۲۵ سانتیمتر (به قیمت ۱۹۰ هزار تومان) منتشر شده است و هم‌اکنون با تخفیف ویژه ده درصدی توسط «فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی» به فروش می‌رسند. 

   «فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی» تا ۱۹ خردادماه جاری جشنوارهٔ فروش اینترنتی کتاب‌های تخصصی عکاسی را با تخفیف ویژه برپا کرده است. هم‌اکنون بیش از ۲۵۰ عنوان کتاب، ماهنامه، فصلنامه و فیلم‌های تخصصی عکاسی با ۱۰ تا بیش از ۴۰ درصد تخفیف قیمت در این فروشگاه برای سراسر کشور عرضه می‌شوند.

  همچنین امکان خرید حضوری و استفاده از تخفیف‌های در نظر گرفته شده در محل آموزشگاه «عکاسی حرفه‌ای» میسر است و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۹ خردادماه جاری از ساعت ۱۲ تا ۱۹ به محل آموزشگاه مراجعه کنند.

  تمامی علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات عرضه شده به این لینک و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط ارسال بسته‌ها به این لینک مراجعه کنند.