دبیرخانه نخستین دوسالانه عکس گلستانه اعلام کرد این موسسه در راستای تحقق اهداف خود و همچنین بند منتشر شده در فراخوان، اقدام به برگزاری اردوی یک روزه‌ای جهت عکاسی از مراکز تحت پوشش موسسه گلستانه خواهد کرد.
 
  طبق اعلام دست‌اندرکاران، این فراخوان اردو صرفا مربوط به عکاسان ایرانی است که در سایت ثبت‌نام کرده‌ باشند. اردو پنجشنبه یکم مردادماه ۹۴ و فقط در یک نوبت برگزار خواهد شد و عکاسان منتخب (براساس تعیین دبیرخانه) برای شرکت در اردو به شهر مقدس مشهد دعوت خواهند شد.

  تمامی عکاسان ایرانی که تمایل به حضور در این اردو را دارند، می‌توانند از طریق ثبت‌نام در سایت مسابقه و فعال کردن گزینه شرکت در اردو در این فراخوان ثبت‌نام کنند.

  لطفا توجه فرمایید که عضویت در سایت به معنای شرکت در اردوها نیست و برای شرکت در اردو باید حتما رزومه خود را پس از اعلام دبیرخانه ارسال کنید. دبیرخانه جشنواره از میان رزومه‌های دریافتی، حداکثر ۵۰ عکاس را برای این اردو گزینش خواهد کرد. بدیهی است از آنجا که انتخاب عکاسان میهمان بر اساس شرح فعالیت‌ها و رزومه ارسالی از سوی متقاضیان خواهد بود، دقت در تنظیم آن الزامی است.

  مهلت ارسال رزومه‌ها از طریق سایت مسابقه برای شرکت در اردو، از لحظه انتشار این فراخوان تا پایان ۲۰ تیر ۹۴ خواهد بود و اسامی پذیرفته‌شدگان ۲۵ تیرماه سال جاری اعلام خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های ۳۸۰۹۴ (۰۵۱) و ۰۹۳۶۶۵۴۸۵۰۰ با دبیرخانه مسابقه تماس بگیرید.