نمایشگاه نقاشی «چهرها» با کیوریتوری رها شرفی از ۳۰ مرداد ۹۴ در گالری ۲۶ افتتاح شد. 
 
 در این نمایشگاه آثاری از عاطفه محمدپور، سلیمان محمدی و عطیه میرغضنفر با تکنیک‌های میکس‌مدیا، رنگ و روغن و اکریلیک روی بوم ارائه شده است. 
 
  رها شرفی دانش‌آموخته رشته نقاشی است و در دومین تجربه کیوریتوری خود آثار این سه نقاش را با موضوع  بدقوارگی و افسردگی انسان معاصر کنار هم گردآوری کرده است. او که دوره‌های مختلف تاریخ هنر و کیوریتوری را در ایران، ایتالیا، فرانسه و سوئیس گذرانده است به تازگی همکاری‌ خود را با گالری ۲۶ آغاز کرده و آبان‌ماه امسال با موضوع «آبستره در نقاشی» نمایشگاه دیگری را گردآوری خواهد کرد و اسفندماه هم آثار مجسمه‌ساز اتریشی بریانت روکیتا را به نمایش خواهد گذاشت. 
 
  اما در این نمایشگاه، نقاشی‌های عاطفه محمدپور که ششمین نمایشگاه گروهیش را تجربه می‌کند تلفیقی از سبک اکسپرسیونیسم و آبستره و در مرز بین این دو سبک است. او بافتی را در سطح بوم به وجود آورده و سوژه‌هایش را از درون بافت بیرون می‌کشد. 

  نقاشی‌های عطیه میرغضنفر فیگورهای سوررئال هستند در فضای رنگی سرد که تداعی‌کننده یاس و سرخوردگی و در عین حال داشتن امید به آینده است. سلیمان محمدی نقاش ساکن استان زنجان که مدرس طراح و معلم آموزش و پرورش در روستاهای استان زنجان است فیگورهای انتزاعی را در نقاشی‌های خود خلق کرده است. او که به انسان امروز دیدگاه انتقادی دارد خواسته در نقاشی‌های خود «من تکرارشونده» انسان معاصر را به تصویر بکشد. او که ابعاد نامتعارف برای قاب‌های خود انتخاب کرده اندازه قاب نقاشی را در بیان‌گری موضوع نقاشی‌هایش مهم می‌داند.

   این نمایشگاه تا ۱۱ شهریورماه ۹۴ در گالری ۲۶ به نشانی تهران، خیابان لواسانی شرقی (فرمانیه)، بعد از دیباجی شمالی، خیابان سلیمان‌پور ظهیر، پلاک ۲۶، زنگ ۳ دایر است.