نگارخانه لاله در ادامه رویکرد پژوهشی و بررسی آثار هنرمندان شهرهای مختلف، اقدام به برپایی نمایشگاه گروهی آثار منتخبی از نقاشان معاصر زنجان خواهد کرد.

  این رویداد با هدف بررسی تنوع و گستره جغرافیایی هنر معاصر و ایجاد فضای تعامل بین هنرمندان خارج از مرکز و هنرمندان شهر تهران، برگزار می‌شود و در نظر دارد جدیدترین تجربیات تجسمی آنها را در معرض نمایش قرار دهد.

 در این نمایشگاه آثار نقاشی ۲۰ نفر از هنرمندان پیشکسوت و جوان زنجان در معرض دید و بررسی علاقمندان قرار خواهد گرفت. برخی از هنرمندان ساکن تهران و از فعالان نقاشی معاصر ایران هستند و برخی دیگر نیز از هنرمندان ساکن استان زنجان هستند. هنرمندان شرکت‌کننده عبارتند از:

فرح اصولی، علی ذاکری، رحمان پرچگانی، وحید محمدی، ولی‌اله محمدی، شهلا منصوری، رضا صفری، آرمین عبدی، سلیمان محمدی آذر قاسمی، محمد نیکخواه بهرامی، مسلم جاسمی، فرزاد محمدی، علی بابایی، ابوالفضل نظری، سحر مختاری، لیندا آهنی، رضا نجفلو، ابوسعید اسکندری و لیدا ملیحی.

  شایان ذکر است این نمایشگاه چهارمین دوره از نمایشگاه‌های دیگر شهرهای ایران است که در نگارخانه لاله سامان‌دهی شده و با همکاری خانه هنرمندان و معاونت فرهنگی شهرداری زنجان برگزار می‌شود.

  آیین گشایش این رویداد، جمعه ۱۳ شهریور از ساعت ۱۶ تا ۲۰ خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار تا ۲۵ شهریور جاری از ساعت ۹ تا ۱۳  و ۱۴ تا ۱۹ به استثنای ایام تعطیل به نگارخانه لاله به نشانی تهران، خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله مراجعه کنند.