نمایشگاهی از عکس‌های محمدرضا ماندنی با عنوان «اُ… مای گاد» از جمعه ۲۰ شهریور ۹۴ در گالری آتبین گشایش می‌یابد. 
 
 طبق اعلام دست‌اندرکاران، در این رویداد، عکس‌هایی با موضوع تصاویر شهری نیویورک به نمایش درخواهد آمد. این مجموعه، دومین نمایشگاه انفرادی محمدرضا ماندنی و دومین بخش از «سه‌گانه شهر» وی به شمار می‌آید. 

 محمدرضا ماندنی درباره عکس‌های OMG معتقد است: «برای من به‌عنوان یک هنرمند‌/‌عکاس شهرنشین که کمتر از یک ماه از سی سال عمرم را هم دور از شهرهای بزرگ نبوده‌ام، شهر و ساختارهای شهری بخشی از هویت من و آثارم شده‌اند. نمایشگاه اول با نام «قاب‌های دلتنگی» مجموعه عکسی از پنجره‌های تهران بود که حس و حال خانواده و روح شهر مدرن‌شده تهران را روایت می‌کرد.
 
 مجموعه دوم اما درباره ابرشهری است که به چند شکل می‌توان گفت انتهای دنیاست! آن هم در کشوری که همه چیز در مقیاس زیاد و عظیم تعریف می‌شود، و در شهری که بسیاری از اتفاقات مهم جهان از آن شروع و یا به آن ختم می‌شوند. شهری که می‌توان آن را یکی از نمادهای مدرنیته، یکی از سمبل‌های اصلی شهر و شهرنشینی، و یکی از سمبل‌های اصلی آمریکا دانست؛ شهری که ورود به آن با یک جمله همراه بود: اُ… مای گاد!
 
 همزمانی افتتاح این نمایشگاه با یازدهم سپتامبر هم بی‌دلیل نیست. این مجموعه عکس تماما در نیویورک عکاسی شده و آن فاجعه بزرگ هم در همان شهر اتفاق افتاد. این مجموعه تصویری رنگارنگ و شوخ‌طبعانه، نگاهی شاد و رنگارنگ به شهری را نشان می‌دهد که یکی از غمگینانه‌ترین اتفاقات معاصر در آن روی داده است.»
 
 محمدرضا ماندنی متولد ۱۳۶۵ در تهران، دارای دیپلم تئاتر از هنرستان صدا و سیما و تحصیلات ناتمام در رشته ادبیات نمایشی و فارغ‌اتحصیل رشته فیلمسازی از دانشگاه جامع علمی‌کاربردی است. او تجربه‌هایی در ترانه‌سرایی، نمایشنامه‌نویسی و نیز نگارش چند مجموعه برای تلویزیون (از جمله خاله شادونه، معصوم و …)، همکاری در ساخت تیزرهای تبلیغاتی و نیز ساخت تعدادی فیلم کوتاه داشته است. آثار عکاسی او تاکنون در چند نمایشگاه گروهی و انفرادی داخلی به تماشا گذاشته شده و برگزیده جوایزی هم بوده است. 

گشایش: جمعه ۲۰ شهریور – ساعت ۱۶
نمایشگاه تا ۳۱ شهریور ۹۴ هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ دایر است.
تهران، خیابان ولی‌عصر، جنوب چهارراه پارک‌وی، کوچه خاکزاد، پلاک ۴۲، گالری آتبین