کتاب‌فروشی نشر «هنوز » در هشتمین شب خود ۳۱ شهریور ۹۴ میزبان مجید برزگر و شهرام مکری می‌شود.
 
 به گزارش روابط عمومی کتاب‌فروشی «هنوز»؛ در هشتمین نشست «هنوز» میزبان مجید برزگر و شهرام مکری است که در این نشست درباره سینمای مستقل ایران سخن خواهند گفت.
 
  مجید برزگر متولد سال ۱۳۵۱ همدان است. او دارای مدرک دیپلم گرافیک، لیسانس کارگردانی، فوق‌لیسانس ادبیات دراماتیک و همچنین فارغ‌التحصیل دوره یک ساله فیلمسازی انجمن سینمای جوانان همدان است. از جمله فعالیت‌های او می‌توان به عضویت در هیات مؤسس انجمن فیلم کوتاه ایران، عضو هیات مدیره انجمن فیلم کوتاه ایران، رئیس هیات مدیره انجمن فیلم کوتاه ایران از ۱۳۸۹، عضو هیات‌های انتخاب و داوری در بیش از ۲۰ جشنواره فیلم کوتاه و خانه سینما اشاره کرد. او یکی از کارگردانان و تهیه‌کننده‌های موفق سینمای ایران هم است.

    او در کارنامه کاری خود کارگردانی فیلم‌های «باران‌های موسمی»، «پرویز» و «یک شهروند کاملا معمولی» را دارد و تاکنون جوایز متعددی را از آن خود کرده است.
 
   شهرام مکری متولد ۱۳۵۷ کرمانشاه، فیلم‌نامه‌نویس، تدوینگر و کارگردان سینمای ایرانی است. او فارغ‌التحصیل سینما با گرایش کارگردانی در مقطع کارشناسی از دانشگاه سوره است. مکری با ساخت فیلم «ماهی و گربه» توانست جایزهٔ ویژهٔ بخش افق‌های جشنواره فیلم ونیز را در سال ۲۰۱۳ به دلیل «محتوای خلاقانه» از آنِ خود کند. از دیگر آثار کوتاه و بلند مکری می‌توان به طوفان سنجاقک، محدوده دایره، آندوسی، اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر اشاره کرد. او تاکنون موفق به دریافت چندین جایزه ملی و بین‌المللی شده است.
 
  این نشست ساعت ۱۹ سه‌شنبه ۳۱ شهریورماه ۹۴ در کتاب‌فروشی «هنوز» برپا می‌شود. کتاب‌فروشی «هنوز» در خیابان کریم‌خان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، پلاک ۱۳۴ قرار دارد.