فراخوان دومین دوره‌ جشنواره‌ی تجسمی ورسوس در حوزه مجسمه‌سازی از یکم مهر ۹۴ منتشر شده است. 

  دومین دوره‌ی جشنواره‌ی تجسمی ورسوس که مخصوص هنرمندان زیر ۳۰ سال است، در حوزه‌ی مجسمه‌سازی برگزار می‌شود. هنرمندان جوان می‌توانند آثارشان را جهت شرکت در این جشنواره تا ۱۵ آذر ۹۴ بر روی وب‌سایت جشنواره آپ‌لود کنند. همچون دوره‌ی قبل، شرکت سن‌ایچ از این دوره‌ جشنواره‌ی تجسمی ورسوس حمایت می‌کند.

  آثار در دو مرحله قضاوت خواهند شد، در مرحله‌ی اول آثار رسیده توسط هیأت انتخاب پنج نفره، شامل مریم سالور، بیتا فیاضی، بهروز دارش، محمدحسین ماهر و حمیدرضا حکیمی برای شرکت در نمایشگاه انتخاب خواهند شد. آثار حاضر در نمایشگاه نیز توسط هیأت داوران، متشکل از لیلی گلستان، خسرو خورشیدی و محمدحسن عماد داوری می‌شوند و سه اثر به عنوان برندگان نهایی انتخاب و اعلام خواهند شد.
 
  آثار برگزیده‌ی این دوره از ۲ تا ۹ بهمن ۹۴ در فرهنگسرای نیاوران برای تماشای عموم و فروش به نمایش در خواهند آمد. صد در صد مبلغ فروش آثار، مانند سال گذشته، به هنرمندان تعلق خواهد گرفت.  
 
  نخستین دوره‌ی جشنواره‌ی تجسمی ورسوس که ویژه‌ی هنرمندان نقاش زیر سی سال بود خرداد ۹۳ در خانه‌ی هنرمندان ایران برگزار شد که حدود ۴۰۰ اثر از میان ۳۰۰۰ اثر رسیده به نمایش درآمدند.