آثار دانش‌آموختگان دوره عکاسی دیجیتال موسسه «سروش» مشهد در قالب نمایشگاه عکسی با عنوان «هجای ناتمام» در گالری شماره شش تهران به روی دیوار می‌رود.

  مدرس این دوره کیارنگ علایی بوده است و به گفته وی، هنرجویان این دوره به مدت شش ماه مباحث فنی، زیبایی‌شناسی و تمرین‌های ایده‌پردازی و تولید را سپری کرده‌اند.  در این نمایشگاه ۴۴ تک عکس به نمایش گذاشته می‌شود و کتاب آثار نیز که به صورت رسمی منتشر شده است، در مراسم افتتاحیه رونمایی و عرضه خواهد شد.

 عکاسان این نمایشگاه عبارتند از: نعیمه بخشی، ملیحه چمنی، آیدا خودنیا، الهه سالاران، سمیه سالاران، رضا مدیر شانه‌چی، محمود ضیاء، حمید عرفانیان، هادی فرخنده و مرضیه لک زائی (لیالی). 

  عکس‌های این نمایشگاه از پنج پروژه کلاسی توسط دکتر محمد ستاری انتخاب شده است. این عضو هیات علمی دانشگاه تهران در مقدمه‌ای بر این نمایشگاه نوشته است: « در روش آموزش استاد – شاگردی، معلم علاوه بر آموزش مهارت و صناعت، به‌گونه‌ای ناملموس به پرورش روح و روان شاگرد نیز می‌پردازد؛ منش‌های والای آرمانی را به ایشان می‌آموزد و قبل از آنکه شاگرد را در طی مسیر صعب و دشوار هنرمند شدن، همراهی و هدایت کند، انسان بودن را به وی آموزش می‌دهد. در نظام مبتنی بر آموزش استاد – شاگردی هنرآموز عمدتاً از راه‌های شهودی با ساده‌ترین و بنیادی‌ترین مبانی نظری هنر آشنا می‌شود. شاگرد در این نظام آموزشی پس از کارآموزی‌های مکرر باید حرفه و اخلاق مترتب با آن را چنان فراگیرد که بتواند دستیار ورزیده‌ای برای معلمش شود. این روش و نظام آموزشی پیشینه‌ای طولانی در کشور ما دارد.»

گشایش: جمعه ۸ آبان – ساعت ۱۶ تا ۲۰
نمایشگاه تا ۱۲ آبان ۹۴ هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ دایر است.
تهران، خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی، کوچه بیستم، شماره ۲، گالری شماره شش