دبیرخانه نمایشگاه بزرگ عکس «فراموش نخواهیم کرد» مهلت ارسال آثار به این رویداد را تا ۳۰ آذر ۹۴ تمدید کرد.

 به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دبیرخانه این رویداد بزرگ که با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش نهادهای فرهنگی برای فراموش نشدن فاجعه منا توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار خواهد شد، مهلت ارسال آثار را تا تاریخ ۳۰ آذر جاری تمدید کرد.

  این تمدید تاریخ به منظور پوشش رویدادهای مذهبی ماه‌های محرم و صفر و در راستای انعکاس تاثیرات این مصیبت بزرگ در جامعه ایرانی اسلامی صورت گرفته است.

  بنا بر فراخوان این جشنواره عکس‌های با موضوع فاجعه منا، مراسم‌ و آیین‌های بدرقه و استقبال از حجاج، مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری قربانیان، همچنین زندگی بازماندگان این مصیب و ایده‌های خلاقه عکاسان در خصوص این موضوع امکان حضور در این رویداد بزرگ فرهنگی را خواهند داشت.

  شرکت برای تمامی عکاسان و علاقه‌مندان به عکاسی در این نمایشگاه آزاد است و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۵ قطعه عکس به‌صورت سیاه و سفید یا رنگی برای نمایشگاه انتخاب و از طریق سایت انجمن به شکل اینترنتی ثبت‌نام و ارسال نماید. 

  متن کامل این فراخوان را می‌توانید در این لینک ببینید یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۱۰۶۸۳۷ تماس بگیرید.

   سیدعباس میرهاشمی، محمد ستاری و سیف‌الله صمدیان انتخاب و داوری عکس‌های ارسال شده به نمایشگاه عکس «فراموش نخواهیم کرد» را برعهده خواهند داشت.