نمایشگاه عکس‌‌های سیده غزاله غضنفری و ملک میراب‌زاده با عنوان «به زبانی دیگر» از جمعه ۲۰ آذر ۹۴ به میزبانی گالری «اکنون» در اصفهان برگزار می‌شود. 

   در متن معرفی این نمایشگاه آمده است: «نمایشگاه عکس پیش رو، حاصل تجربه دو عکاس نوگراست که مفاهیمی از هنر دوران مدرن را با ذهنیات نو و خاص خود با ابزار و امکانات جدید درآمیخته و به هنر نوین در عصر پست‌مدرن پیوند داده‌اند.
 
 این دو عکاس برای نمایش ذهنیت به عینیت و خلق اثری خلاقانه در قالب عکس، نمای دیگری از قاب تصویر روبروی دوربین را برگزیده‌اند. نگاه سورئال و مفهومی در قالب فاین آرت ویژگی آثار غزاله غضنفری است. وی از ابزارهای دیجیتالی (فتوشاپ و لایت روم) استفاده می‌کند تا هر ایده ای را که از ذهنش می‌گذرد بتواند در کنار هم چیده و مفهومی جدید را در عکس‌هایش پدید آورد.
 
 تجربه ایجاد فضای چندوجهی و کوبیسم در قالب‌هایی انتزاعی را می‌توان در عکس‌های ملک میراب‌زاده دید. در آثار وی، عکاس همه چیز را در جلوی لنز دوربین می‌چیند اما با متریال گوناگون مثل ویدیوپروجکشن و انواع آیینه‌ها و بدون هیچ دخل و تصرف دیجیتالی در عکس، به تولید اثری نو می‌پردازد.»

  هدف از برگزاری این نمایشگاه عکس که پیش از این در اهواز و شیراز برپا شده بود، آشنایی علاقمندان با خلاقیت در رسانه عکاسی عنوان شده است.

گشایش: جمعه ۲۰ آذر – ساعت ۱۶
نمایشگاه تا ۲۴ آذر ۹۴ هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ دایر است.
اصفهان، خیابان خاقانی، کوچه افشین ۱۴، بن‌بست حریر، شماره ۹، گالری اکنون